back in the game

Home Forum Porscheforum Stel jezelf even voor ! back in the game

• Maker
    Discussie
  • Niet dat ik mezelf nog eens ga voorstellen, maar ik wist niet goed waar precies dit te zetten.(@mod je moet dit topic maar verplaatsen als het verkeerd staat)

Na veel ongeduld van mezelf heb ik dan toch tot een koop overgegaan. Omdat ik niet kon wachten tot mijn portefeuille genoeg gegroeid was voor de 991 heb ik mezelf een “troostprijsje” gegeven. Een 997s met pdk en sportchronopakket. Er staan nog maar 24.000km op de teller en de wagen is dan ook nog als nieuw. Nu maandag word er nog een groot onderhoud gedaan bij carrera motors, en ik krijg een jaar porsche approved garantie.
    Ik kan met andere woorden niet wachten tot het dinsdag is! :music:
    foto’s volgen. *porsche

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 223)
  • S2

Wat een impact!!!! En toch uitstappen alsof er niets gebeurd is, jasje aandoen, sjakosje nemen en sms’je sturen naar vriendje dat er een paar krasjes op de auto staan.

Auwch! 😥

Wim

Begrijpelijk. :mrgreen:

😉

nu hoor ik hier klappen zi :applaus: Al zullen we daar vermoedelijk niet zo’n eind voor rijden en zal de locatie dus wat dichter bij huis zijn.

[quote=”porsche4ever” post=142749]Ja maar ja, da was geen porsche4ever e? :mrgreen:
                Zoals vorige rit toen ze zeiden, zwarte pijl is niet voorbij te steken/volgen zeg ik we will see :salut:
                Nu nog een datum die ons beiden past, een locatie en een klein ietsje voor de winnaar om het leuk te maken?
                Laat de ideeën maar komen :driver:[/quote]

Ik zal mijn stoute schoenen eens aantrekken 😈

Locatie : Haven Antwerpen, Momenol kent die als zijn broekzak en kan referee zijn.
                Tijdstip : ‘s nachts, dan kan er iets afgezet worden van parcours en minimaliseert kans op accidenten
                Prijs : race voor pink slips zoals de grote jongens !

ruik ik daar toch al wat angstzweet? 😉

er moet niets aan verbonden zijn, gewoon FUN, het zal wel eens passen :think:

Ja maar ja, da was geen porsche4ever e? :mrgreen:
                      Zoals vorige rit toen ze zeiden, zwarte pijl is niet voorbij te steken/volgen zeg ik we will see :salut:
                      Nu nog een datum die ons beiden past, een locatie en een klein ietsje voor de winnaar om het leuk te maken?
                      Laat de ideeën maar komen :driver:

[quote=”porsche4ever” post=142667]Om welke reden ben je eigenlijk zo overtuigd sammy? Ga de u nitrokit meebrengen misschien? ;)[/quote]

vriend van mij rijdt met GTS, hebben 5x spurtje getrokken aan de lichten, had telkens op zijn doos, reed mij voorbij als we aan 200km zaten

092_2013-09-18.JPG

misschien een 💡 om er een soort van weddenschap aan vast te hangen? Iemand een tof ideetje?

[quote=”de zwarte pijl” post=142662][quote=”porsche4ever” post=142654]die is zodanig overtuigd van z’n winst dat hij geen moeite meer doet 😀 ruzie[/quote]

we zouden dan toch eens moeten afspreken ,op je doos heb je toch ruzie :what: :bounce:[/quote]

Jong en dynamisch ……. 😀

Om welke reden ben je eigenlijk zo overtuigd sammy? Ga de u nitrokit meebrengen misschien? 😉

[quote=”porsche4ever” post=142654]die is zodanig overtuigd van z’n winst dat hij geen moeite meer doet 😀 ruzie[/quote]

we zouden dan toch eens moeten afspreken ,op je doos heb je toch ruzie :what: :bounce:

Hoe bedoel je Jochen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 223)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.