back in the game

Home Forum Stel jezelf even voor ! back in the game

• Maker
    Discussie
  • Niet dat ik mezelf nog eens ga voorstellen, maar ik wist niet goed waar precies dit te zetten.(@mod je moet dit topic maar verplaatsen als het verkeerd staat)

Na veel ongeduld van mezelf heb ik dan toch tot een koop overgegaan. Omdat ik niet kon wachten tot mijn portefeuille genoeg gegroeid was voor de 991 heb ik mezelf een “troostprijsje” gegeven. Een 997s met pdk en sportchronopakket. Er staan nog maar 24.000km op de teller en de wagen is dan ook nog als nieuw. Nu maandag word er nog een groot onderhoud gedaan bij carrera motors, en ik krijg een jaar porsche approved garantie.
    Ik kan met andere woorden niet wachten tot het dinsdag is! :music:
    foto’s volgen. *porsche

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 223)
    • porsche4ever, je bent duidelijk je tijd vooruit, telefoons die niet passen, automatische bomma systemen, …, wellicht toch maar es op zoek naar zo’n Ouweke, stapje terug doen, een jaartje of 20-25, hahaha …. :popcorn: :happydance:

dan iets volledig anders(voor het hier helemaal ontspoord 😉 )
        Volgens mijn dealer waar ik de p haalde kan een i phone 5 niet verbonden worden met de pcm. En daarnet op de site van porsche zelf de lijst gezien met de toestellen die compatibel zijn, en inderdaad enkel tot de 4s. Iemand die hier een oplossing voor weet?

als de limiet van de wagen bereikt, moet je een andere rijstijl aanleren. Eu ja, ik kan misschien de rijstijl van mn bomma overnemen 😕 😯 😯
          Maar goed, ik voel dat dit gevoelig ligt voor velen. Case closed. *slotje

[quote=”luc993cabrio” post=142392]Denk toch wel dat je om de limieten van een 997S op de openbare weg te bereiken een meer dan begenadigde piloot moet zijn ( alléé als ge nie in de gracht wil belanden hé), mss iets andere rijstijl aanleren Nicolas en inderdaad beter bijschaven op circuit hé :driver: :hail: :driver: :hail: :driver: :hail:[/quote]
            🙄 🙄 🙄

Denk toch wel dat je om de limieten van een 997S op de openbare weg te bereiken een meer dan begenadigde piloot moet zijn ( alléé als ge nie in de gracht wil belanden hé), mss iets andere rijstijl aanleren Nicolas en inderdaad beter bijschaven op circuit hé :driver: :hail: :driver: :hail: :driver: :hail:

i got your point ❗ :respekt:
                Je kan ook compleet binnen de wettelijke snelheidsbeperkingen, de limieten van de wagen testen hoor. Ik denk maar aan sommige landwegen waarbij je met een snelheidsbeperking van 90/u sommige bochtjes zelf niet kan nemen. :coolness: 😉

[quote=”porsche4ever” post=142363]ok RS, ik heb u wel begrepen, maar de gene de met hun p enkel de zondag rond de kerk aan 30/u rijden moet ik hier nog tegen komen.[/quote]

LOL, daar heb je dan wel weer gelijk in!
                  PM’ke 😉

+ ik zeg wel degelijk waar de condities het toelaten, dus NIET in de steden, bij scholen, bij drukte,…
                    Daarbij, gezien de snelheden op sommige ritten(en dan spreek ik niet alleen voor mezelf, al durf ik hier misschien dan alleen voor uit te komen) denk ik niet dat ik een geïsoleerd geval ben.

ok RS, ik heb u wel begrepen, maar de gene de met hun p enkel de zondag rond de kerk aan 30/u rijden moet ik hier nog tegen komen.

[quote=”porsche4ever” post=142358]… maar niemand mij kon afrijden, in tegendeel zelfs velen konden mij niet volgen, wil ook zeggen dat ik zeer waarschijnlijk veelal op de limiet van de cyn aan het rijden was, en konden de vele 911’s onder ons dus nog een tandje meer. Wat ik maar wil zeggen dat je ook op de openbare weg, als de condities het toelaten je limieten kan opzoeken. En dan spreek ik niet van 300/u te rijden, maar kleine boerewegels met voor daar hoge snelheden de bochten af te ronden.[/quote]

😐

Versta mij hier niet verkeerd heren, ik still love my toy ❗ *luv :driver: :driver: :driver:
                          Maar droom alweer stiekem van een upgrade naar een hogere klasse…. 😳

Ik denk dat je als toeschouwer niet altijd even duidelijk kan zien of een wagen al of niet op zijn limiet zit. Ik zal hier zeker niet DE circuit driver zijn, maar laat ons zeggen dat het mij niet vreemd is. Al is deze 911 er nog niet op geraakt, was dan met lambo gallardo, p gt3, moto en voor mij the best op track:(van dit lijstje) formule ford.
                            Het feit dat ik, toen ik nog met de cyn kwam op de ritten, van een aantal onder ons hoorde van: lap daar is er weer zo eentje met een cyn, maar niemand mij kon afrijden, in tegendeel zelfs velen konden mij niet volgen, wil ook zeggen dat ik zeer waarschijnlijk veelal op de limiet van de cyn aan het rijden was, en konden de vele 911’s onder ons dus nog een tandje meer. Wat ik maar wil zeggen dat je ook op de openbare weg, als de condities het toelaten je limieten kan opzoeken. En dan spreek ik niet van 300/u te rijden, maar kleine boerewegels met voor daar hoge snelheden de bochten af te ronden.

S2

Ik ken je “driver skills” natuurlijk niet, maar als ik zie hoe snel sommige hier met hun 911 over het circuit gaan (met straatbanden) zonder echt over de limiet te gaan, dan vraag ik mij wel af hoe snel je wel niet moet rijden op de openbare weg om tegen de limiet te komen?

Zou het niet kunnen dat je de 911 “foutief” berijdt? Ik heb absoluut geen enkele ervaring met circuitrijden, maar ik denk dat een instructeur (of zeer goede amateurpiloot) je grenzen ongelooflijk veel kan opschuiven op circuit. 🙂

Foute boel hier :wtf:

[quote=”RODONDO” post=142314]Als je denkt zo snel op de limiet te zitten, zelfs op de openbare weg, lijkt mij dit niet normaal. Mss even je ABS systeem laten checken. Kan een fout zijn via de sensoren….[/quote]

Niet alleen op de limiet van de ABS hoor 😳

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 223)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.