back in the game

Home Forum Stel jezelf even voor ! back in the game

• Maker
    Discussie
  • Niet dat ik mezelf nog eens ga voorstellen, maar ik wist niet goed waar precies dit te zetten.(@mod je moet dit topic maar verplaatsen als het verkeerd staat)

Na veel ongeduld van mezelf heb ik dan toch tot een koop overgegaan. Omdat ik niet kon wachten tot mijn portefeuille genoeg gegroeid was voor de 991 heb ik mezelf een “troostprijsje” gegeven. Een 997s met pdk en sportchronopakket. Er staan nog maar 24.000km op de teller en de wagen is dan ook nog als nieuw. Nu maandag word er nog een groot onderhoud gedaan bij carrera motors, en ik krijg een jaar porsche approved garantie.
    Ik kan met andere woorden niet wachten tot het dinsdag is! :music:
    foto’s volgen. *porsche

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 223)
    • [quote=”Funny” post=140644]Kassa kassa 😉 Breng ze maar binnen . ;)[/quote]
      Toch nog voor iets goed :first:

Kassa kassa 😉 Breng ze maar binnen . 😉

[quote=”Funny” post=140641]Nu zitten de gaten er toch ook onder .Netjes de gaatjes proberen opstoppen l[/quote]
          Nu zitten ze onzichtbaar onder de sticker, ondien sticker meer naar boven of kleiner gaten dus zichtbaar.

Hier juist toepasselijk liedje op de radio: work hard, play hard! Nog niet teveel de p van stal moeten halen met die week van waregem koerse. Vanavond eindelijk gedaan met het circus, morgen dan :driver:

Nu zitten de gaten er toch ook onder .Netjes de gaatjes proberen opstoppen l

Dan plakt de sticker over de glooiing en dan blijven de gaten zichtbaar ruzie

Gewoon de sticker 5 cm of 3 cm hoger hangen .
                  Ik heb op deze computer geen foto’s staan 😥 anders liet ik je een foto zijn hoe het was op de gt3 .Zelfde grootte van sticker .

Plus dat de eerste eigenaar net eronder twee gaten gemaakt had voor de plaat, en die zou dan ook lelijk zichtbaar zijn. Het was wat wikken en wegen dus.

Ik was ook aan het twijfelen, alleen moet de sticker dan nog eens twee cm kleiner zijn om er op te passen, wat het wel zeer opzichtig maakt voor controles…

Nicolas bij mij komt er ook een sticker op maar ik vind dat het mooier was geweest als je sticker volledig op de kofferklep had gekleefd .
                        Niet over de rand naar de voorspoiler .
                        Is mijn opvatting hierover . 😳 😉

Welgekomen.

[quote=”kleinekastenteufel” post=140447]@ Jochen, willen deze uitvoering wel eens zien. Wij wonen toch niet ver van mekaar? Hoe af te spreken?

Betalen hier de laatste tijden een teveel aan telkens ca. 50.00 € !!!

:salut: 😈 :salut:[/quote]

Morgen in de voormiddag (zondag) ff passeren ??? Grtn

[quote=”mark986″ post=140455]die nr plaat verandering zou ik mss ook nog op de boxster kunnen doen…. bij mij is het net hetzelfde en eigenlijk ziet het er niet uit :popcorn:[/quote]
                              Sticker heeft me 8euro gekost, dus daar moet je het niet voor laten.

die nr plaat verandering zou ik mss ook nog op de boxster kunnen doen…. bij mij is het net hetzelfde en eigenlijk ziet het er niet uit :popcorn:

@ Jochen, willen deze uitvoering wel eens zien. Wij wonen toch niet ver van mekaar? Hoe af te spreken?

Betalen hier de laatste tijden een teveel aan telkens ca. 50.00 € !!!

:salut: 😈 :salut:

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 223)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.