Bagagedrager Targa

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Bagagedrager Targa

• Maker
    Discussie
  • Vermits we in de zomer een roadtrip plannen en mijn madam zowat op alle weersinvloeden wil gekleed en geschoeid zijn (vooral dat laatste 😎 😎 )vrees ik een beetje om al mijn bagage op een deftige manier mee te krijgen. Omdat bij mooi weer ook nog het Targadak in de koffer moet dacht ik aan een bagagedrager op de achterkoffer. Bestaat er zoiets voor een luchtgekoelde 911 Targa? Of, als ik dit zelf maak, krijgt hij dan nog genoeg koeling?

Ondertussen wel een foto gevonden van een ouder model en een 356, of Boxster

3679586.jpg

Porsche-356_16400470.jpg

Ken-Kreutner-2007-Boxster-S-Rack.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
    • Superleuk :applaus:

0
      Anoniem

Ziet er goed uit.
        Het zwart past de auto ook goed :applaus:
        Chroom had een beetje teveel geweest denk ik.

0

Tof,mischien kan ik hem huren als wij op verlof gaan.
          groetjes

0

mooie 😀
            hoeveel kan je daar eigenlijk extra mee vervoeren? kan dat veel aan zo een baggage drager?

ik vraag mij dat gewoon eens af. 😉

0

knap, heeft wel iets ! :first:

0

Eindelijk gearriveerd, maar heb dan ook een kleine week in’t Zwarte Woud gezeten. :drink: :drink:
                Direct gemonteerd, hier moet je studies voor gedaan hebben, niet eenvoudig zonder handleiding. :wtf: :mrgreen:

Ik heb dan ook maar het luchtgekoeld probleem opgelost, zie hiervoor de topic Lucht vs Water.

IMG_2358.JPG

IMG_2359.JPG

IMG_2360.JPG

IMG_2363.JPG

0

Hebben hier nog 2 ori dakrails liggen voor luchtgekoelde 911, montage op de goten in de dwarsrichting.

Dat is pas unieke stuff.

:lekker: 😈 :lekker:

0

[quote=”Funny” post=97427]En de bagagedrager al aangekomen Bladerunner :?:[/quote]

Neen, nog steeds niet, begin een beetje ongerust te worden. Maar ja, betaald met Paypal, dus heb ik wel een zekerheid + dat de verkoper een 100% positieve feedback had.

Straks eens een mailtje sturen wanneer het verstuurd is.

0

En de bagagedrager al aangekomen Bladerunner ❓

0

Vet 8)

0

Misschien eerder bij meer horizontale montages van belang, zoals bij die boxter, maar dan hoor die opstaande beugel eigenlijk aan de voorkant.(bovenkant)
                          Bij een noodstop vermijd je dan dat je de koffer in je nek krijgt.

Nu is het bij jou een Targa en heb je nog wel de achterruit ertussen…

0

:applaus: :applaus: En dan nog een gelimiteerd exemplaar .Op de foto is toch ook te zien dat er heel wat ruimte is tussen rooster en rek .
                            Laat het verlof nu maar al beginnen . :lekker: :driver: 😉

0

Woensdag eentje kunnen scoren via Ebay :relaxman: :relaxman:

Volgens opgezochte gegevens een gelimiteerde oplage van 200 stuks goedgekeurd door Porsche. Kostprijs toen +/-500 euro, Nu…koopje… :drink: :drink:

Foto bijgevoegd van constructeur en voorbeeld van verkoper.

BLOKSM1.JPG

SEITET1.JPG

0
                              Anoniem

Heb gisteren enkele VW Karmann gespot in Nederland.
                                Bijna de 1/4 van de 30 auto’s hadden dit, koeling zal dus geen probleem zijn als er zoveel mensen dit doen.
                                [IMG]http://i762.photobucket.com/albums/xx265/vawilliam2003/VW%20Karmann/VWKarmann019.jpg[/IMG]
                                Wel goed opletten voor deuken in de motorkap met dit type bagagedrager.
                                Bijna allemaal hadden ze deukjes 🙁 waar de pootjes op de motorkap steunden.
                                [IMG]http://i762.photobucket.com/albums/xx265/vawilliam2003/VW%20Karmann/VWKarmann012.jpg[/IMG]

0

Geen idee of je dit kan verkrijgen ofzelf moet laten maken .
                                  Wat koeling betreft moet dit gaan zolang je er ruimte tussen laat .

0
                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.