bakverhoudingen gt3

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 bakverhoudingen gt3

• Maker
    Discussie
  • verhoudingen bak zouden volgens porsche folder en volgens flat 6 aanpasbaar zijn ,maar bij porsche weten ze van niets ,echt niets.de vraag wie weet er van iets.alvast bedankt

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • Vroeger werden er reeds aangepaste VW versnellingsbakken gebruikt door Hewland in formule wagens.
      Hierbij kon je via de demonteerbare neus, verhoudingen wijzigen.

0

Ik dacht ook tandwielen zijn tandwielen, en die hebben mijn inziens telkens dezelfde vertanding 🙂 )

maar ik volg dit topic en ben benieuwd 🙂 )

0

Nog nooit van gehoord,verhoudingen wijzigen zonder de versnellingsbak open te doen ??? Lijkt me straf….

0

Ja vervangen kan altijd dat is juist, maar zoals ik lees zou het anders moeten gaan zonder de bak open te gooien.

0

Voor de 997 GT3RS kan je zeker andere verhoudingen krijgen want ik ken 2 mensen die dit gedaan hebben ( rond de 5-6000 euro dacht ik)
              Als je naar Penders belt kan die daar zeker informatie over geven…

0

Ik zal hier eens voor luisteren en het staat me zelf voor dat het zou gaan maar hoe dat weet ik niet.

0
              6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.