bakverhoudingen gt3

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 bakverhoudingen gt3

• Maker
    Discussie
  • verhoudingen bak zouden volgens porsche folder en volgens flat 6 aanpasbaar zijn ,maar bij porsche weten ze van niets ,echt niets.de vraag wie weet er van iets.alvast bedankt

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • Vroeger werden er reeds aangepaste VW versnellingsbakken gebruikt door Hewland in formule wagens.
      Hierbij kon je via de demonteerbare neus, verhoudingen wijzigen.

Ik dacht ook tandwielen zijn tandwielen, en die hebben mijn inziens telkens dezelfde vertanding 🙂 )

maar ik volg dit topic en ben benieuwd 🙂 )

Nog nooit van gehoord,verhoudingen wijzigen zonder de versnellingsbak open te doen ??? Lijkt me straf….

Ja vervangen kan altijd dat is juist, maar zoals ik lees zou het anders moeten gaan zonder de bak open te gooien.

Voor de 997 GT3RS kan je zeker andere verhoudingen krijgen want ik ken 2 mensen die dit gedaan hebben ( rond de 5-6000 euro dacht ik)
              Als je naar Penders belt kan die daar zeker informatie over geven…

Ik zal hier eens voor luisteren en het staat me zelf voor dat het zou gaan maar hoe dat weet ik niet.

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.