banaan: speed of racing

Home Forum Zeverhoekje banaan: speed of racing

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • Zou hem in geen enkele andere kleur willen. 😳

+1 DST … en dan heb je hem nog niet gehoord!!! :respekt: :first:

[quote=”targa 84″ post=226298]mijn avatar foto
          is in lommel gemaakt
          :drink:[/quote]

Deze 996 is voor mij veruit de mooiste welke ik ooit gezien heb :first:

Mooi man! :coolness:

Ive

zonder twijfel :first:

[quote=”DST” post=226256]Sommige verkopers proberen hun racing yellow echt te doen uitschijnen als speed yellow :bounce: :what:

Als je ziet hoe ‘off’ de andere kleuren zijn
                De geïnteresseerden gaan een serieuse verrassing beleven wanneer ze de wagen IRL zien :sarcastisch

PS: racing geel is natuurlijk nog beter dan een heleboel andere kleurkes, dus voor de geïnteresseerden
                http://www.aecars.be/nl/detail_porsche-911—997-4s-coupe—tiptronic-s—gt3-sport-pack—sport-design-interieur—xenon—gps—leder—open-dak—pdc—67217-km—-132006–racing-geel_2761.aspx

Zo ziet racing er normaal uit

[/quote]

Onder kunstlicht misschien…

Met een Italiaans zonnetje of in de lommer ziet dat er zo uit:

P7199600-2.jpg

P7209604.jpg

Racinggelb is natuurlijk met onoverbrugbare voorsprong de beste standaardkleur op de Cayman. Wie dat niet ziet moet wel blind zijn. :ass:

mijn avatar foto
                  is in lommel gemaakt
                  :drink:

Niets mis met geel wat mij betreft. Misschien omdat in mijn dialect (Nijlens) geel als geil wordt uitgesproken :ass:

Nope, de Yellow Sub en die van onze Nederlandse vriend wiens naam mij nu toch wel ontschiet ( overkomt mij wel vaker) zijn echt wel lekker. En ik heb het weldegelijk over hun Posche’s! :coolness:
                    Ik droom stiekem van een gele of blauwe GT4. Ooit komt die er mss wel…

PDS

ruzie

Op de fotoshoot in Lommel heb ik nochtans een heel mooie gele 4S gezien :up:

Verder kan ik me niet moeien want ik ben kleurenblind 😐

alle foto’s op hun website zijn zwaar bewerkt (kleurbalans en contrast).
                        maar wie kiest er dan ook geel voor een duitse auto :mrgreen:

Ive

Ik denk niet dat deze verkoper dat bewust doet, want als je op hun site gaan kijken, zie je dat alle auto’s op dezelfde manier gefotografeerd zijn, en zie je dat deze foto’s niet doordeweekse gsm-kiekjes zijn.
                          Dus volgens mij proberen ze elke wagen op een zo aantrekkelijk mogelijke manier voor te stellen.

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.