banden

• Maker
    Discussie

• x

Hallo iedereen,

Heb 17 duims cupvelgen in prachtstaat op de kop getikt voor mijn 968.
      Weet er iemand welke banden, merk en type, je best op deze velgen plaatst. Alvast bedankt voor de tips……….. Mvg Philip ❓ ❓ ❓

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
      • Welke ET hebben die 17 duimers dan die je nu gekocht hebt ?
        Ik heb nu 17ers liggen op de CS en spoedig 18ers.
        Bandenmaat voor 225/45-17 en 265/40-17.
        Deze zijn wettelijk en goedgekeurd
        Weldra 225/40-18 en 265/35-18

Kijk anders af en toe eens naar deze ebay verkoper: http://myworld.benl.ebay.be/porscheraeder

Zeker te vertrouwen en originele velgen want heb er zelf een 2de set velgen met winterbanden gekocht vorig jaar.

Welke passen op je 986 zal je aan de collega rijders op het forum moeten vragen want ik kan enkel zeggen dat de velgen voor je wagen rond moeten zijn 😉

x

Hallo,
            Bedankt voor de info ivm de banden.
            Tot mijn grote spijt heeft de verkoper van de 17 inch velgen mij goed bedrogen. Ik heb zelf de velgen bij aankoop niet kunnen controleren
            daar ik op dat moment 8 gebroken en 8 gebarsten ribben had wegens een ongeval met de motorfiets. De bedrieger in kwestie, een zekere Frank Holtappels uit Limburg beweerde tot 3 maal toe dat het originele Porsche velgen waren afkomstig van een 968 en met goede banden op.
            Meneer is zelf een Porsche liefhebber met een 997 in zijn garage. Ik koop dus de velgen ter goeder trouw en geloof die kerel op zijn woord en betaal 600 € voor velgen die niet op mijn 968 passen maar wel op een 911 tot model 964. Bij nader toezien zijn de banden allen beschadigd waarschijnlijk van tegen de carrosserie van een wagen te schuren…..
            Totdaar mijn verhaal….kan er mij iemand gedetaillerd vertellen of er cup velgen zijn van 17 inch of 18 inch die wel op mijn 968 passen en waar ik die kan vinden (omgeving Brugge) of weet u iemand die er te koop heeft.
            Bedankt voor de info….P.S. De made in Italy cupvelgen 17 inch die niet op mijn 968 passen maar wel zeer mooi zijn, zonder beschadigingen…als nieuw verkoop ik straks door voor 350 € ….. Mvg Philip
            P.s. Deze velgen hebben volgens Van Zweeden in Middelburg indertijd 1000 € gekost voor 4 stuks.

Philip,
              ik heb ook 17″ op mijn 968
              banden voor zijn 225/45/17 achter 255/40/17
              ik kan Pirelli P Zero Nero aanraden, overall performance en een van de beste mbt. geluidslast

Hallo Philipe, kijk eens onder onderwerp 968 , nieuwe sloffen en nieuwe schoentjes voor mijn 968 . groetjes dany

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.