Banden achter 964

Home Forum Porsche Talk Banden achter 964

• Maker
    Discussie
  • Heeft er iemand ervaring met yokohama advan sport 105 op een porsche 964 achteraan , ik heb deze vooraan liggen er ben er tevreden over maar achter altijd bridgestoon met n codering

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
    • Jean64 : bedenk nog dat je wellicht 250 PK en een mooie wagen hebt. Mijn inziens bespaar je dan ook best niet op een paar banden en kies de beste die er zijn. (PS : en neen, ik heb geen bandencentrale noch aandelen daarin, gewoon beetje gezond verstand).

Voor wagens met achterwielaandrijving zou ik steeds voor winterbanden opteren hoor. Ik heb vroeger met mijn BMW’s duidelijk het verschil gevoeld tussen rijden in de winter met en zonder winterbanden en ik twijfel geenszins meer. Ik heb geen ervaring met Yokohama’s en kan daar dus niets over zeggen…

ik heb ze heel recent achteraan op de 928 en ben er tot nu zeer tevreden van.
          maar met de koude temperaturen van de laatste dagen niet zo goed meer te beoordelen. ik stap sowieso voor een paar maanden over op winterbanden.

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.