Bandenkwestie

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Bandenkwestie

• Maker
    Discussie

• Anoniem

6 reacties aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
      • Boutjes vergulden… das iets voor de Indiers hé 😉

Centers in carosseriekleur: heel mooi !

you’re welcome 🙂

Anoniem

@ dave; Thanks for the avatar. 😉
            @ 911-lover; eigenlijk zou ik toch liever een iets hogere band steken want ik vind de achterwielkast ietsje weinig gevuld en nog meer verlagen doe ik niet, wil nog beetje confort behouden.

Voor de keuring zijn je voorste goed maar je achterste niet.
              Ik heb hetzelfde voor gehad met mijn elver.
              Ik moest er uiteindelijk 245/40-17 op leggen en dan was het wel goed.
              Met de 235/40-17 is je omtrek 0,6mm te min 👿

Verder , velghart in de kleur , bed hoogglans polieren en idd vergulde schroefjes.
              Velen zijn er niet voor , maar ik vind dat zeer knap onder een zwarte wagen 😉
              Uiteindelijk moet je doen wat je zelf wilt en niet wat een ander wil 8)

Ik vind de center in carrosseriekleur wel mooi maar zou zeker geen vergulde boutjes nemen… hou ze maar gewoon alukleurig, gepolierd, dat is echt het mooiste, wat de banden betreft , daar kan ikje helaas geen zinnig antwoord op geven…

Anoniem

Wat denken jullie? Ik denk om achteraan een hogere band te monteren, nu is het een goodyear 235-40zr17, vooraan dunlop 215-45 zr17.
                  Hoeveel kan er op een 911 bj ’88 en mag ik met deze velgen naar de keuring?
                  Bedoeling is om de velgen nu te demonteren, de velgrand te laten polieren of dichtchromeren (of zoiets) en de centers in het zwart te spuiten in de carrosseriekleur. De boutjes eventueel vergulde maar dat weet ik nog niet zeker.
                  Groeten.

6 reacties aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.