Bangelijk ding …

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Bangelijk ding …

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • Ik vind het zeker niet mis.Dat mag hier dadelijk afgeleverd worden.
      Hier een eigen gemaakt fotootje van soortgelijke wagen (en zelfde als eerder geposte foto) in Francorchamps tijdens de Porsche Days

idd die achterlichtunits kosten (als je ze origineel vind) vaak de prijs van een te restaureren porscheke…

die achterlichtunits werden ooit origineel door porche gebruikt bij de 911 2.0 R 😉

[quote=”MichM3″:1r49pmt7][quote=”stefx911″:1r49pmt7]Zeer mooi!

Alleen spijtig van de achterlihten, die zie je op remorque’s ook…[/quote]

…911 wordt waarschijnlijk veel op de remorque getransporteerd…da’s dan een stetje uitgespaard 😆

Nee, prachtwagen hoor..Echt! Maar die lichten zijn ook mijn ding niet…zie je bij goedkope kever-ombouwdingen ook en het doet me steeds een de kermis denken 😕 [/quote]

Ik zie sommige al de “ZEVER VAN HUN BAKKES LOPEN”.

Opbouwende kritiek A.U.B. Op de kermis zal je hem niet vinden.

Als we deze wagen zouden kunnen aanschouwen in werkelijkheid, denk ik wel dat er vele onder ons zouden gaan kwijlen.

Dit type wagens in de USA zijn meer dan 100% en je wil niet weten wat dit gekost heeft !!!!!

Yvan

http://www.rgruppe.org

Genieten…

😆

OP de rit in ieper (Porsches met Pasen) reed een gelijkaardige mee.
                Vind dat oranje wel zeer geslaagd !

Heb even een foto van Rufie zijn site “geleend”

Heb ik al eens tegen gekomen op het Web.
                  Prachtige wagen , Uniek , maar niet origineel in zijn geheel , Moet kunnen vindt ik. Ik heb soms moeite met [size=59:1jo4i5cv]zeg wel soms[/size]met mensen die hun 911 zo origineel mogelijk proberen te houden . Dat mag .
                  Maar soms vind ik dat je er een persoonelijke toets moet kunnen aan geven , maar dan liefst met porsche onderdelen als je begrijpt wat ik bedoel. 😉

Die jaguarlichten (of iets dergelijks) zie je toch nog wel eens bij een RS of RSR!? 😯 😆

[quote=”stefx911″:2tx7f4qo]Zeer mooi!

Alleen spijtig van de achterlihten, die zie je op remorque’s ook…[/quote]

…911 wordt waarschijnlijk veel op de remorque getransporteerd…da’s dan een stetje uitgespaard 😆

Nee, prachtwagen hoor..Echt! Maar die lichten zijn ook mijn ding niet…zie je bij goedkope kever-ombouwdingen ook en het doet me steeds een de kermis denken 😕

Zeer mooi!

Alleen spijtig van de achterlihten, die zie je op remorque’s ook…

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.