barnfind

• Maker
    Discussie
  • vandaag kwam ik geheel toevallig bij iemand langs en keek ik in zijn half ingevallen schuurtje.
    Daar stond een rode, roestige 356 coupé.
    Blijkbaar al jaren onaangeroerd.
    Wat is zoiets waard tegenwoordig? Wat zou het grosso modo kosten om hem helemaal te reviseren?
    Zondag ben ik er terug en maak ik wat foto’s.

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • Geluk zak

t’is wel geen Porsche maar hier mijn eigen barnfind, stond meer dan 40 jaar lang, vergeten ergens achteraan in een onderkomen garage.

Top!! maak het maar mee…
            vorig pas eentje verkocht aan 4,5 milj……..

Nederlander koopt uiterst zeldzame klassieker die 35 jaar onaangeroerd in container stond

De eigenaar van Porsche Centrum Gelderland heeft de hand weten te leggen op een van de duurste en zeldzaamste Porsches aller tijden. De Porsche 550 Spyder uit 1955 werd vorige week ontdekt en arriveert volgende week met het vliegtuig in Nederland. 

De ontdekking van de Porsche 550 Spyder uit 1955 wordt door kenners omschreven als ‘de vondst van de eeuw’. De auto werd herontdekt door Bobby Green van Old Crow Speed ​​Shop. In een Facebookbericht schrijft hij dat de auto eigendom was van ene Les Gunnarson. Toen hij overleed, liet hij een verzameling Britse motorfietsen en andere voertuigen achter. Green hoorde via vrienden over de motoren en reisde naar Orange County om de tweewielers te onderzoeken.

Ben ook erg benieuwd, chassisnummer nog aanwezig/leesbaar . Zijn er nog papieren van ?

Spannend !!! :happy:

Wim

Maarten, ligt aan de staat van alles, techniek, chroom en staat carrosserie.
                  Aankoop prijzen voor zulke projecten zitten tussen de 25 en 40K (welk model) en is eigenaar op de hoogte van de prijzen.
                  En restauratie kan van 40 tot 100K oplopen.
                  En waarde hangt af van wat voor model het is van een 356 coupe, want dat weten we nog niet. 😉

Benieuwd als je foto’s hebt. :up:

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.