batterij goed voor milieu isnog maar de vraag…

Home Forum Zeverhoekje batterij goed voor milieu isnog maar de vraag…

• Maker
    Discussie
  • Net een berichtje gevonden over de eerste electrische sportwagen die in produktie zal gaan in Amerika.

http://life.tweakers.net/nieuws/53283/tesla-start-verkoop-elektrisch-aangedreven-sportauto.html

Ziet er wel goed uit, zullen maar niets zeggen over de milieuschade bij het maken van de batterijen maar als dat zo doorgaat kan je binnenkort bij je lokale platenboer volgende cds kopen: Boxer unlimited, flat6 best off, air & watercooled greatest enz… 😆

Ja ge moet toch naar iets luisteren in een electische mixer hé 😀

Ik zie sommige met hun zoontje naast hun in deze wagen rijden en gastje moet konstant: vrrrrroooeeem, vrrroooeeeem roepen 😆

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
    • Ik zie de handel terug gaan floreren. Vanaf nu niet alleen boomcars meer.
      Batterijen, woofers, zwaardere versterkers … Ik zal al maar beginnen te bestellen 😆 .

Geef maar gaaas! Ah nee Snooookkkk!

En dan nog een extra batterij zetten om die speakers te voeden zekers 😆

Als ik mij niet vergis heb ik een tijdens een documentaire vernomen dat de tesla luidsprekers heeft naar buiten gericht waardoor je ‘geluid’ kan afspelen. Dat geluid kan je uit een lijstje kiezen 😯

Zal eens zoeken of ik er nog wat van vind 😉
            (tot nu toe niks 🙁 )

edit:

Voilà:

But the electric motor also has an unexpected side effect: It is completely silent, which might worry pedestrians with bad eyesight and disappoint sports car freaks keen to hear the roar of their machines.

Fisker said the solution is speakers the company has added inside and outside the vehicle. One option will allow drivers to make their car sound “like something between a Formula One car and a jet plane,” and certainly loud enough to be heard by pedestrians.

A gimmick? Fisker said most car makers already tinker with the sound of the engine. “It’s been enhanced and manipulated to make sure it sounds good,” he said. “Part of any experience is the acoustic experience.”

( http://www.msnbc.msn.com/id/24165227/ )

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.