Home › Forum › Porscheforum Technisch › Watergekoelde Porsches › 996 › batterij plat koffer afgesloten
- Dit onderwerp bevat 30 reacties, 17 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 3 maanden geleden door
Hellraiser.
-
MakerDiscussie
-
22 januari 2015 om 22:29
Wou de P even starten maar nada.
Blijkt dat koffer en motorkap beiden ook afgesloten zijn hierdoor?
Batterij bevindt zich toch vooraan rechts?
Anybody??? -
MakerDiscussie
-
Ah juist wel vermits een 3,6 electronisch vergrendeld…
[quote=”Hellraiser” post=195694]Heb je dan toch een 3.6? :)[/quote]
Dan zou hij geen schroevendraaier in de sigarenaansteker moeten steken denk ik….. :coolness:
Gelukt!!!
Schroevendraaier in 12V-stekker met klem vd booster en massa op de deurhaak..
Koffertje open..batterijtje ad lader, wordt vermoedelijk een nieuwe pace-maker!
Bedankt voor de hulp P’s!dan rest er niks anders dan de noodprocedure: Li voorwiel eraf, en binnenkuipen verwijderen om aan de noodkabel te kunnen trekken.
wel opletten dat je dit maar één maal kan doen. je gaat nu wat stuk trekken (dat is de bedoeling) en dat moet je eerder vroeg dan laat terug herstellen. zo niet heb je de volgende keer echt een groot probleem 💡[quote=”S2″ post=194782]Volgens mij is er wel degelijk een verschil tussen een 996 3.4 (met de kabelbediende mechanische kofferopening / grote hendels) en de 996 3.6 met de electrische opening.
Dus als je een 3.4 hebt zal je (alweer volgens mij) geen “rode” zekering vinden. :)[/quote]
Inderdaad! Kunnen wij, gelukkige en onbezorgde 3.4-bezitters, eindelijk eens lachen met de ‘verbeteringen’ na 2000 die o zo noodzakelijk waren! :relaxman:
[quote=”Malkovitsj77″ post=194865]is een 3.4 met grote hendels maar deze zitten geblokkeerd.. er moet toch ergens een elektronische blokkage op zitten?[/quote]
probeer dan eens de hendel van de kofferklep omhoog te trekken terwijl een tweede persoon de klep naar beneden drukt ter hoogte van het logo.
het is puur mechanisch overgebracht van de hendel met een staalkabeltje naar het slot; nergens iets elektronisch om te blokkeren, enkel het kontaktje in het slot voor de kofferbakverlichting.Onze Boxster en Turbo hebben GEEN hendels,en zijn enkel te bedienen via een knopje aan de bestuurderskant (drempel)
en via de knop op de afstandsbediening.OF met de kabel verborgen onder je koplamp aan de passagierskant.
OF via het zekeringskastje zoals ik vermeld al had. 😉
is een 3.4 met grote hendels maar deze zitten geblokkeerd.. er moet toch ergens een elektronische blokkage op zitten?
blijkbaar al te lang..
elektrisch openen weet ik zo nog niet direkt.. gezien de grote hendel voor koffer en motorkap en het ontbreken van de uitschuifbare pluspool3 weken geleden idem druppellader te laat…maar toch gewoon aangehangen…nog geen uurke later vlam en direct gestart…simpeler kan niet..
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.