Battery

• Maker
    Discussie
  • Heb onlangs een 996- 2002- gekocht, rij daar maar af en toe mee, als deze een 2 tal weken niet gebruikt is, geeft de battery wel wat problemen, is daar iets aan te doen ? Er staat ook een carguard ingebouwd (sateliet), als ik deze uitschakel, zou dat ook al kunnen schelen in de stroomafname, of is dat de moeite niet ?

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • En stoomschakelaar zou ik echt niet monteren anders ga je problemen krijgen met je comp. en de rest maar je zal bedoelen en Gel battry, wel ik heb daar echter geen vertrouwen in maar je kan er wel en extra battery bijhangen die je thuis oplaad en deze hoeft niet duur te zijn.

Het probleem is namelijk, ik heb daar geen stroompunt, (gemeenschappelijke garage). De carguard is ook niet meer aangemeld, maar zit er nog altijd in, ik veronderstel dat deze nog wel een signaal uitzend. Nu was mijn vraag, verbruikt dit veel stroom ?
        Heb ook ooit eens iets gehoord van een massaschakelaar, wat is dat voor een beestje, verder lees ik soms in advertenties van P, met verstrekte battery, hoe zit dat ?

oei 2000 🙄 ?? wat krijg ik nu ?? ik hoop en mooi geschenkje ❓ of 1000000 euro 😛 lol:

Proficiat met uw 2000ste post Luc 😀

hé bij mij kost zo iets 75 euro 😆 en koop eens een kleine druppellader.

Anoniem

[quote=”jokke”:a198yafg][quote=”fdeville”:a198yafg]Nu ben ik gerust (en 180€ lichter voor de batterij 😕 ).[/quote]

180 € ❓ Dat moet wel een gouden batterij zijn .[/quote]
                Nee, maar wel een originele Porsche batterij, bij Carrera motors geplaatst. 184,37€ om precies te zijn, plaatsing en btw inbegrepen.

[quote=”jokke”:3ieq041j][quote=”fdeville”:3ieq041j]Nu ben ik gerust (en 180€ lichter voor de batterij 😕 ).[/quote]

180 € ❓ Dat moet wel een gouden batterij zijn .[/quote]

Goud geleid goed hé 😉

[quote=”fdeville”:31oe4n5e]Nu ben ik gerust (en 180€ lichter voor de batterij 😕 ).[/quote]

180 € ❓ Dat moet wel een gouden batterij met diamantjes zijn .

Hallo, mijn 911 staat soms weken stil maar dankzij de druppellader start hij altijd perfekt , dus niet twijfelen , lader kopen .

Anoniem

[quote=”924″:3td5wlak]Druppellader, ff zoeken op het forum ❗ [/quote]
                        Ik had ook hetzelfde probleem, en heb me dan de druppellader van porsche zelf aangeschaft (degene die ze zelf in hun showroom gebruiken), kost ongeveer 55€ dacht ik. Werkt goed (en is gemakkelijk, via de sigarettenaansteker, maar uiteindelijk zal er denk ik toch niets anders op zitten dan een nieuwe batterij te kopen. Dat is toch wat ik gedaan had na enkele weken “druppelladen”: de batterij was wel altijd geladen, maar na een dag of 2-3 zonder druppellader was ze weer ver leeg. Nu ben ik gerust (en 180€ lichter voor de batterij 😕 ).

Hey
                          Door de koude wordt een batterij ook zwakker.

belangrijk om te weten is of datde batterij nog in orde is?

anders mischien een druppellader op aansluiten?!

Al heb ik gehoord dat een slechte ook schade aan de batterij kan aanbrengen. Cargaurd afschakelen zou ik niet doen, stel dat hij dan gestolen wordt . 😆

maar ik ben dan ook genen expert 😉

groeten

Druppellader, ff zoeken op het forum ❗

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.