battery plat , koffer gaat niet open

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 996 battery plat , koffer gaat niet open

• Maker
    Discussie

• jochem de kerpel
    Deelnemer

c2 cabrio van ‘02
      platte batterij , koffer gaat nie open , al geprobeerd met booster op fiche , maar doet nix ,wat nu ? zie het wel nie zitten om wiel of bumper eraf te halen ! is er echt geen eenvoudigere oplossing voor , pfffff waarom geen gewone hendel om koffer te openen , wss te gemakkelijk

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
      • correct, procedure staat ook in de handleiding uitgelegd.

Ook al een voorgehad met mij boxster 987…
          deksel dichtgedaan zonder batterij erin..
          Zoals hier voren beschreven… kabel op rood stukje in zekering en ander op massa…
          Ik had toen gewoon batterij gepakt die in de auto steekt…

Wat Jacques beschrijft zit in ieder geval op de 997.1. Had eens de pech dat en m’n batterij plat was en m’n deurslot mechanisch defect had. Heb toen moeten linker voorwiel afhalen om naar trekkabeltje te zoeken. Geen evidentie, staat me nog bij dat het achter de kunststofplaat zit die carrosserie moet beschermen tegen spatwater. Waarom niet met klassieke batterijlader met fiche voor in sigarettenaansteker (als die laatste erin zit tenminste) ?

Ik denk bij de 996 in de zekeringkast een aansluiting mogelijk om de plus van de lader aan te sluiten .
              Precies een rode zekering die je kunt uittrekken en daar de batterij lader op aansluiten en de min op da massa

Stalen kabeltje, denken achter het linker voorlicht.

Welkom !
                  Heb je een lader met een reconditioning functie gebruikt?

PS Stel je ook ns netjes voor.

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.