BB72

Home Forum Zeverhoekje BB72

• Maker
    Discussie

• BB72
    Deelnemer

hello,
      mijn naam is Philip en ben op het ogenblik (nog) niet in het bezit van een Porsche; rij op dit moment met een Golf V TDi en met een New Beetle TDi (BB72, blackbeetle …)
      heb hier de voorbije jaren een aantal sportieve vehicels gehad, in volgorde als moto’s Suzuki SV650, nadien een Suzuki GSXR600; inzake wagens de voorbije jaren een Opel Speedster 2.2i limited edition (het nr 0945, een zilvergrijze, een echte funcar), nadien een Audi TT 1.8 Turbo Quattro …
      ik hoop hier heel wat info over Porsche te kunnen opdoen en wie weet koop ik via dit forum ooit wel eens mijn droomwagen.
      Grtz Philip BB72

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 39)
      • [quote=”993S”:1fwt5vzd]Een zwarte Beetle is echt wel knap ![/quote]

Thank you! 😉
        Philip/BB72

Een zwarte Beetle is echt wel knap !

😳 verkeerde behandeling van foto’s hier op forum … zoals u ziet kom ik hier nog regelmatig eens een kijkje nemen …

BB72

voorbije dagen caractère-kofferspoiler gemonteerd 😉
                foto genomen op beetle-meeting zondag 24/2/2008 “Verborgen Parels” regio Merelbeke-Gent 😉
                BB72

even bericht gewist daar 2 keer verzonden …

[quote=”BB72″:1unodbqv]

porschemicrobe nog steeds aanwezig hier … toch nog maar eens een fotoke van de opvolger van de door ferdinand porsche getekende Kraft-durch-freude wagen (die later bekend werd als de VW Kever) …kwestie om mijn aanwezigheid hier op het forum te verantwoorden hé 😳 [/quote]

Ik heb hel vroeger ook aan sprints deelgenomen doch NOOIT aan sprints van 200 meter of minder.
                        Wagens met echt vermogen en geen 4 wielaandrijving kunnen daar niets beginnen. Die beginnen pas weg te lopen vanaf 200 meter.

een porsche cayman op 29/4 die deelnam aan het sprintnummer van racewars (zolder)
                          deze sprint verloor hij ruimschoots …kan het niet goed uitleggen; had dit niet verwacht maar om de één of andere reden had deze wagen geen goede sprint in huis 😥

zondag 29/4/2007 te zolder naar aanleiding van racewars!
                            BB72

blijft wel speciaal zicht zo’n Bolleke 🙂

Er zijn een paar echte leuke foto’s tussen

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 39)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.