BBS LM 5×130 19″ Nieuw! ***650euro/2velgen***

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop BBS LM 5×130 19″ Nieuw! ***650euro/2velgen***

• Maker
    Discussie
  • bbs.jpg

Het gaat om een voor en achtervelg BBS LM in 19″
    1x 8,5*19 ET50 1×10*19 ET45

De velgen zijn nooit gemonteerd geweest en hebben als decoratie gestaan in mijn loft. Aangezien de loft verkocht is ga ik de velgen ook verkopen (passen niet in het volgende interieur).
    Heb er over nagedacht ze onder de boxster te plaatsen maar ga het toch niet doen. Ga voor 18″ classic of turbo.

Op ebay.de staan er dezelfde voor 750/stuk maar niet nieuw.
    Als ik er een deftig bod op krijg zijn ze weg.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
    • Koen, mag slotje op.

Goed dat je ze verkocht hebt Mark :applaus:

ben je zeker dan onze lieftallige dames niet met elkaar bellen???? Net dezelfde commentaar :drink:

Anoniem

Ik ken het gevoel 😳
            Voor onze 3 auto’s hier heb ik alles samen 9 wiel sets.
            Ik zat vorige week te surfen en kwam een bandenrek tegen op een veiling.
            Toen ik hier thuis zei, dat is handig, kreeg ik als antwoord, ga jij een winkel beginnen met al die wielen :happy:

tja, die bbs’jes hebben hun dienst als deco stukjes wel gedaan.

De rest, effe opruimen, verhuis brengt wat naar boven hé.
              De 17″ blijven sowieso onder de boxster tot ik 18″ gevonden heb. De rest mag de deur uit (staan toch maar in de weg nu)..

Anoniem

Proficiat Mark.
                Je begon bijna een velgen handelaar te worden :happy:
                Suc6 met de verkoop van de andere velgen 😉

Wim

:applaus: met de verkoop.

kweet het Koen, 2nieuwe velgen komen op meer dan 2000euro. Een setje LM zonder banden komt al gauw op bijna 4500euro incl btw. Dan nog 19″ bandjes erbij en het gaat gauw naar de 6000euro voor een set. Met mijn aan 650 scheelt het wel maar blijft toch nog veel hoor…

In ieder geval, ze gaan naar Duitsland, volgende week donderdag zijn ze weg.

Het nadeel is dat je echt iemand moet vinden die die velgen specifiek wil hebben .
                      Dit daar die bovenop je vraagprijs nog twee andere nieuwe moet kopen en dan banden wat de totaalsom al zeer dicht (ondanks je prijsje) bij de 3000€ (of erover) gaat brengen .

vandaag een bod gekregen van een duitse handelaar voor 600euro (weggeefprijs eigenlijk).
                        Als er iemand interesse heeft is het de moment. Anders gaan ze naar duitsland en staan ze waarschijnlijk binnen een week voor 750euro/stuk 🙄

[attachment]bbs5.jpg[/attachment]

bbs4_2012-02-21.jpg

bbs3_2012-02-21.jpg

bbs2_2012-02-21.jpg

bbs1_2012-02-21.jpg

bbs5.jpg

bbs4.jpg

bbs3.jpg

bbs2.jpg

bbs1.jpg

laatste aanpassing

650,-euro voor beide velgen

als er iemand nog een setje 18″ turboII of classic heeft liggen en interesse heeft mag ie het altijd laten weten. Dit zijn diegene die de voorkeur genieten.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
                                • Het onderwerp ‘BBS LM 5×130 19″ Nieuw! ***650euro/2velgen***’ is gesloten voor nieuwe reacties.