BBS RS

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen BBS RS

• Maker
    Discussie

• TomTurbo
    Deelnemer

hey iedereen ik heb een paar vragen ivm een set velgen
      ik weet bbs rs velgen tekoop liggen(denk toch daze zo noemen,tzijn die vanop een 924gts raceversie,gouden hart met gepolierde cup)
      1:die verkoper vraagt er 500euro van,maar zijn deze dat waard???
      tis van bij een porsche afbraak.
      er was wa opkuis werk aan ma das nog tminste,de vraag is zijn ze nog recht??
      2:kan ik dit terplekke controleren?
      3:zouden die op mn 944 turbo passen,waarop moet ik letten.(et waarde?)
      4:heb nu s2velgen steken,205/16 voor en 225/16 achter en zou eventueel deze banden laten overzetten maar mag ik dan gewoon de breedte van die bbsen meten of niet 😳
      mvg tom

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
      • voor ééndelige denk ik dat de prijs redelijk is als ze recht en niet beschadigd zijn, voor driedelige zou het een koopje zijn, met wat opkuiswerk aan gaan driedelige gemiddeld tussen de 750 a 1000 euro van de hand

tzijn echte bbsen,stond er binnekant op ma tzijn inderdaad 1delige en geen 3delige zonder vijzen dus.
          vind ze persoonlijk mooier in 1delige versie(minder kuiswerk 😉 🙂 )

Als het echte RS-en zijn (3 delig) zijn ze zeker dat geld waard .

Tom

Hier een grotere foto 🙂 (moet wel ff laden… 😉 )

http://www.vanbroekhoven.be/pics/abbeville/DSC06137.jpg

@ tvanderbroekhoven:ziet er zeer knap uit,zijn het ook bbs rs?ook met een cup?heb je toevallig een foto van dichterbij 😉
                kan best geloven dat je velgen hun geld meer dan waard zijn 😉 maar lagen die ook al 2jaar op een hoop 😯
                moest ik ze nu bv van iemand kopen dat ze net vanonder zn wagen gehaald had zou ik ze zeker kopen zonder twijfel,maar wie weet
                hoelang ze er al in weer en wind liggen snap je?

@924carreragt
                :of ze echt van een gts komen weet ik ni maar tis wel dat model(weet ni juist of ze echt bbs rs noemen) :mrgreen:
                heb een foto van een rode gts wedstrijdversie met diezelfde gouden bbsen gezien en dacht dat deze best wel mooi zouden staan onder mn
                944turbo omdat deze toch wel wat dezelfde lijnen hebben.
                bedankt voor de tip en de info,zal binnekort nog is gaan kijken of ik de et waarde trugvind op de velgen

Hallo,

Velgen 7 x 16 voor, 8×16 achter
                  ET waarde 944 turbo: 23.3

Of ze recht zijn? als er geen banden op liggen eens de velgen over een vlakke vloer rollen… Is niet makkelijk te zien op zicht.
                  Van een 924 GTS? was die nog standaard of met verbrede body? Want dan zullen de wielen verder naar buiten komen, andere ET waarde dan standaard. Standaard GTS is zelfde ET waarde als je 944.

groet

Robbie

Ik kan niet op uw vragen antwoorden, maar de mijne waren het alleszins dubbel en dik waard 😉 (heb ze wel iets meer betaald, lagen wel nog goeie banden op)

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.