bediening achterspoiler 997

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 bediening achterspoiler 997

• Dit onderwerp bevat 6 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 14 jaren geleden door Anoniem.
  • Maker
    Discussie
  • Ik ben sinds vorige week trotse eigenaar van een 997 carrera 4S. Misschien moet ik maar
    eens de tijd nemen om de lijvige “betriebsanleitung” door te nemen….
    Hoewel ik via dit forum waarschijnlijk sneller een antwoord krijg op mijn vraag ?
    Hoe bedien je die verdomde achterspoiler ? Ik heb een drukschakelaar op het daschbord, maar er gebeurt niks, ook niet als ik 80 of 120 km per uur rijdt…

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Anoniem

ook nen goeie morgen!!!!!!!!

0

Volgens mij gaat baardegem zelfs niet meer terugkomen 🙄

0
        Wim

Is de huidige snelle maatschappij van tegenwoordig Koen, maak mij er niet meer druk om. 💡

Liever de vraag even op het forum gooien, antwoord en dan wegwezen zonder een bedankje.
          Misschien dat baardegem zich nog even netjes voorstelt, en een foto van zijn auto plaatst. 💡

0

Ook welkom hier .

0
            Anoniem

Welkom en proficiat! (wou beginnen met “ook een goeie morgen”, 8) inside joke,maar dat is afgezaagd weet het)
              Quote Wim, zal waarschijnlijk geen stroom krijgen.
              Komt op en terug neer bij 80-85 km/h. Manueel te bedienen met motor aan en knopje even indrukken en loslaten.
              Werkt het niet, dan heb ik hier nog een volledig deksel liggen 😆
              Stel je anders eens voor incl foto’s 😉

0
              Wim

Als ik het goed heb komt deze bij een bepaalde snelheid (100 /120) automatisch naar boven.
                Als hij dat niet doet, en ook niet handmatig, zou ik eerst even meten of achteraan wel stroom aan komt (kapotte zekering) voor er verdere acties ondernomen gaan worden.
                Dit het beste te testen met 2 personen en een multi meter.

0
              6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.