Bedrading

• Maker
    Discussie
  • Hallo , is er ergens onder of achter het dashboard een elektrische draad of aansluiting waarop altijd stroom op zit , om vb. een radio of gps op aan te sluiten ? mvg Dany

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • O.K. bedankt voor de info.

Wim

Kan, maar niet aan te bevelen.
        Liever origineel.

Hallo Wim, kan je je autoradio laten spelen zonder je contact sleutel te gebruiken?

Wim

Kijk is naar mijn auto, is ook een ’86 😉
            Normaal is alles daar aanwezig voor aan te sluiten, en daar bedoel ik mee, dat er al een multistekker van origine in de Porsche moet zitten, en waarschijnlijk van Blaupunkt.
            Als die er niet meer is even een multimeter gebruiken, zie je zo op welke draad konstante spanning staat.
            Als daar niks meer ligt, is er waarschijnlijk al een modeficatie uitgevoerd. 🙁

het gaat over 3.2 carrera bj. ‘ 86 , ik weet niet of er al in die tijd een elektrische aansluiting was voor het geheugen van de radio ? vanwaar kan ik 12 volt aftakken zonder de contact sleutel te gebruiken of moet ik rechtstreeks naar de batterij gaan, weet er iemand hier iets meer over?

Wim

Weet niet over welke Porsche je het hebt, maar normaal liggen er twee.
                Eentje met konstante stroom voor geheugen van radio, en eentje die via het contakt loopt en al werkt op accessoirestand.

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.