Bedrijfsbezoek Techart 2009 & 2010 Foto’s + film

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Tuning Foto’s Bedrijfsbezoek Techart 2009 & 2010 Foto’s + film

• Maker
    Discussie
  • Sinds 2006 ga ik elk jaar naar Stuttgart en ben ik veel te vinden in Zuffenhausen bij Porsche of Stuttgart-Zentrum bij Merc. Ook heb ik in 2009 en 2010 een uitje gemaakt naar Techart. Omdat bijna niemand er ooit geweest is, lijkt me het leuk om de foto’s te delen. Foto’s zijn wel gemaakt mijn oude compactkameraadje, waar ik nu een dikke spiegelreflex heb. Ook ben ik een stuk verder in de fotografie, dus de meeste schoonheidsfouten die hier te zien zijn bestaan bijna niet meer 😛

Ben sinds een heel korte periode op dit forum aangemeld, en is misschien leuk voor de mensen die me niet kennen om eventjes mijn voorstelling te lezen in dit topic 🙂

Hopelijk krijgen jullie een kleine indruk!

DSCF0020.JPG

DSCF0023.JPG

DSCF0028.JPG

DSCF0038.JPG

DSCF0041.JPG

DSCF0042.JPG

DSCF0052.JPG

DSCF0058.JPG

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 40)
    • Doet me denken aan de trip die we georganiseerd hebben in 2009.

Dat was een mooie trip Alain :applaus: Denk er nog regelmatig met veel plezier aan terug :respect2:

0

Haha ik heb met deze simpele topic een idee aangewakkerd wat blijkbaar erg in de smaak valt 😀 :first: Had ik een Porsche, zou ik graag meegaan!

Groeten

0

wij ook 😀

0

Funny wij gaan mee

0

@funny: ben beniewd

[quote=”funny” post=87205]Ruf bezoeken ,de kans zit erin dat dit georganiseerd wordt in 2012 .Als dit door de organisator niet op het programma staat voor volgend jaar en er zou genoeg interesse ervoor zijn hier op het forum wil ik wel iets in elkaar steken .Nog eventjes afwachten .[/quote]

0

Techart, Schloss Solitude, Museum Sinsheim, Porsche Museum. Bekend 😀 Erg vet dat dit geregeld was, en ook leuk van Techart om dit te doen. Echt een superuitstap, zoveel Porsches :respekt: Ook erg leuke foto’s!

Groeten

0

Doet me denken aan de trip die we georganiseerd hebben in 2009.
                  We waren met een 50-tal Porsches. Techart heeft toen vergunning gevraagd aan de stad om de straat vrij te houden voor ons 😀

Hier nog de foto’s :
                  http://s86.photobucket.com/albums/k114/rufief6/Rufie%20Stuttgart%202009/?start=all

0

Bedankt 911-Lover!

Heb btw ook een paar fotootjes van een bezoek in 2009 bij Gemballa. Als er interesse is ga ik ze ook eventjes posten, al zijn dat er een stuk minder. Bij de Techart heb ik trouwens veel foto’s weggelaten, anders werd het te vol 🙂

Bij de Gemballapics zits trouwens een zwaar unieke bonus 😛

Groeten

0

Hier ook interesse ervoor .
                      Mooie foto’s btw

0

Bedankt, maar dit zijn nog oude foto’s met een compact-camera. Inmiddels is dit al vervangen door een flink grotere jongen met wat speeltjes 😛

Groeten

0

Vette foto’s, dikke merci 😀

0

@funny

Wit, mooi hoor. Heb inmiddels al 2 witte in het wild gefotografeerd, staat erg fris erop.
                            Mercedes-Benz Museum is een zware aanrader, ben daar inmiddels ook al een stuk of 5x in geweest. Mocht er animo zijn voor foto’s van het Porsche en/of Merc Museum, dan hoor ik het wel. Al is het beter eens zelf te gaan!

@Rocco

Haha, ja de tweede keer toen ik ging schrok ik me te pletter, 3 GTStreet’en stonden er 😮
                            Klein bedrijf, maar er stond genoeg leuks!

Groeten

0

precies weinig last van de crisis daar aan de foto’s te zien 😯

0
                              Anoniem

@spykerforce voorlopig nog witte gt3 ,heb iets in mijn hoofd om er mee te doen . Als jullie naar Stuttgart gaan ook eens stoppen in het testcentrum van Porsche in Weissach .In de buurt van Stuttgart namelijk in Boblingen Meilenwerk meenemen .Ook het Mercedes museum moeten jullie eens gezien hebben .Het gebouw zelf is reeds een Juweeltje .

0
                                Anoniem

Ruf bezoeken ,de kans zit erin dat dit georganiseerd wordt in 2012 .Als dit door de organisator niet op het programma staat voor volgend jaar en er zou genoeg interesse ervoor zijn hier op het forum wil ik wel iets in elkaar steken .Nog eventjes afwachten .

0
                                15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 40)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.