Bedrijfsbezoek Techart 2009 & 2010 Foto’s + film

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Tuning Foto’s Bedrijfsbezoek Techart 2009 & 2010 Foto’s + film

• Maker
    Discussie
  • Sinds 2006 ga ik elk jaar naar Stuttgart en ben ik veel te vinden in Zuffenhausen bij Porsche of Stuttgart-Zentrum bij Merc. Ook heb ik in 2009 en 2010 een uitje gemaakt naar Techart. Omdat bijna niemand er ooit geweest is, lijkt me het leuk om de foto’s te delen. Foto’s zijn wel gemaakt mijn oude compactkameraadje, waar ik nu een dikke spiegelreflex heb. Ook ben ik een stuk verder in de fotografie, dus de meeste schoonheidsfouten die hier te zien zijn bestaan bijna niet meer 😛

Ben sinds een heel korte periode op dit forum aangemeld, en is misschien leuk voor de mensen die me niet kennen om eventjes mijn voorstelling te lezen in dit topic 🙂

Hopelijk krijgen jullie een kleine indruk!

DSCF0020.JPG

DSCF0023.JPG

DSCF0028.JPG

DSCF0038.JPG

DSCF0041.JPG

DSCF0042.JPG

DSCF0052.JPG

DSCF0058.JPG

10 reacties aan het bekijken - 31 tot 40 (van in totaal 40)
    • Manthey is bij Koblenz in de buurt als ik me niet vergis. Anonieme auto’s, maar veel race-ervaring. Gemballa is erover, maar Techart ook soms. Maar toch vind ik ze stiekem wat hebben 🙂

Groeten

U heeft een GT3 😮 Vet! Welke kleur?

Anoniem

Om eerlijk te zijn Gemballa heb ik er altijd wat over gevonden ,is ook een deel zijn dood geworden .In mijn ogen voegen Ruf en Manthey iets bij aan het merk (zijn trouwens constructeur )de andere zijn er soms over .Wat ik ooit nog eens wil zien en horen is een 9ff GT9-r .Ongeveer het vermogen van mijn Gt3 maal 3 :relaxman: :relaxman:

Zou een mooi idee zijn! Als men Techart bezoekt, kan men meteen Gemballa bezoeken, die is om de hoek. Ook het Porsche-walhalla dat Zuffenhausen heet samen met het Museum, Verkaufszentrum en Production. Kan je zelfs met een hotelletje meerdere dagen je rot amuseren. Er was meen ik vaag nog een onbekende tuner in die buurt, maar ben de naam jammer genoeg hopeloos vergeten.

Groeten

mss kunnen we eens samen met de leden die willen eens een fabriekbezoek doen, techart of ruf

Dat hoop ik ook ooit eens te doen! Ben nu dus al 2x naar Techart geweest, en 1x naar Gemballa. Als u de MIG-U1 kent van Gemballa, ik heb hun de Enzo zien strippen 😛 (stiekem foto gemaakt). Ben trouwens een fan van Porsche-tuning 🙂

Als u gaat en foto’s maakt, zeker hier posten! Ben benieuwd! Nog nooit 1 gezien..

Groeten

Anoniem

:lekker: :lekker: :lekker: . Ik hoop om volgend jaar een bezoek te kunnen brengen aan RUF . :lekker:

DSCF0448.JPG

DSCF0453.JPG

DSCF0454.JPG

[video]http://www.youtube.com/watch?v=7kMdL3Nnf20[/video]

En dan nog een video van een Techart, maar niet genomen tijdens het bedrijfsbezoek:

[video]http://www.youtube.com/watch?v=UBPD2Nscx3k[/video]

GROETEN!!!!!!!!!

DSCF0403.JPG

DSCF0407.JPG

DSCF0410.JPG

DSCF0414.JPG

DSCF0430.JPG

DSCF0435.JPG

DSCF0438.JPG

DSCF0439.JPG

DSCF0363.JPG

DSCF0370.JPG

DSCF0371.JPG

DSCF0376.JPG

DSCF0389.JPG

DSCF0395.JPG

DSCF0398.JPG

DSCF0402.JPG

DSCF0061.JPG

DSCF0062.JPG

DSCF0342.JPG

DSCF0336.JPG

DSCF0345.JPG

DSCF0348.JPG

DSCF0354.JPG

DSCF0362.JPG

10 reacties aan het bekijken - 31 tot 40 (van in totaal 40)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.