Home › Forum › Porscheforum Technisch › Algemeen › Beerens
- Dit onderwerp bevat 58 reacties, 19 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 17 jaren, 6 maanden geleden door Scoobyfun.
-
MakerDiscussie
-
Anoniem8 december 2006 om 01:44Wie is dat hier van op het forum die bij Beerens werkt?
Zou die mens iets willen vragen;
Groeten. -
MakerDiscussie
-
Men kan toch niet ontkennen dat sommige merken met serieuze kwaliteitsproblemen te kampen hebben.
Kijk maar naar een premiummerk zoals Mercedes …
Ze zijn nu aan een deftige inhaalbeweging begonnen, maar het was echt wel heel triestig gesteld met de kwaliteit… En zo zijn er nog wel een paar merken!Tegenwoordig hebben de aandeelhouders het voor het zeggen, en die kijken enkel naar cijfertjes en resultaten.
Bijvoorbeeld bij de buren : http://www.autointernationaal.nl/artikel.php?id=3984&n=0
Op dat vlak hebben de japanners en koreanen tegenwoordig een grote voorsprong, het is niet zomaar dat Toyota ‘s werelds grootste autoproducent wordt!
De periode dat de auto’s oerdegelijk (en goedkoop te onderhouden) waren is al lang weer voorbij, de complexiteit is nu te groot geworden, vooral dan door de hedendaagse electronica!
Tel maar eens hoevel ECU’s er tegenwoordig in een middenklasser zitten!Onze MG is 43 jaar en nog steeds is de motor niet open geweest. dus niets tegen engels 😉
Ken er heel veel die miserie gehad hebben met VW, laat staan al die verhalen over het 996 blok Zijn daarom de duisters slecht en Ik heb het zelfs nog niet gehad over de Italianen 😆even serieus, ik denk dat er de dag van vandaag nog wijnig slechte wagens worden gemaakt. En ja het blijft iets dat ze met de hand samenstellen en er zijn zoveel bewegende delen aan een wagen dat er maar 1 iemand in de fabriek of garage even onoplettend moet zijn en heel de motor of iets anders kan stuk gaan. Hetzelfde voor de onderdelen, 1 slechte levering van kwaliteit en verschillende wagens hebben dezelfde ziekte ❗
Onze buur rijdt ook met een RR Sport…hij heeft ook geen problemen.
Vele kenissen van ons rijden RR omdat er vriend RR en LR verdeelt hier. Toch merk ik dat ze geregeld voor “dingskes” (elektronica en luchtvering) naar de garage moeten. Ik heb het dan wel over de niet-Sport modellen. Er zijn er 3 met een RR Sport en die blijken tot nog toe vrij betrouwbaar. Een vierde heeft nu de Sport besteld met V8 diesel…ben benieuwd naar zijn verhalen 😉
[quote=”cab ’88”:76k7s8qx]Als we dan toch off topic gaan; weet iemand hoe het zit met de Range sport? Ik vind het een prachtbak maar is ie ook goed/betrouwbaar of moet ik de mercedesdealer hier om de hoek geloven als hij zegt dat RR (sport) miseriebakken zijn? 😕 [/quote]
Amai , de vooroordelen vliegen weer gratis de deur uit zeg 🙂
De RR Sport is een zeer goede wagen en iemand uit mijn vriendenkring heeft zo eentje gekocht een 6 maand geleden. Is er zeer tevreden over en heeft nog NIETS aan de hand gehad. En ik denk soms dat hij denkt dat hij met een koersauto onderweg is , dus allesbehalve rustig rijden.
De motor is eigenlijk een Franse ontwikkeling en is algemeen bekendt als een zeer goede krachtbron. Vindt je dus terug in alle Franse topberlines en natuurlijk in de Ford groep ook (oa Jaguar)
Met elk merk kan je pech hebben, dat is nu éénmaal zo, en ja, VROEGER was een Engels merk niet echt betrouwbaar om het zacht uit te drukken.
Die tijden zijn echter volledig voorbij. Zeker weten !Geen problemen hier met Rover75.
BMW is bucht behalve motor en chassis en ik hou van de engelse looks en stijl dus heb ik de 2 laten combineren 😉
Na twee maal de motor vervangen te hebben heeft motor nr3 het wel even volgehouden… kwestie van geluk hebben dus ❓ 😕
range sport heeft juist dezelfde motor als discovery!!
Met een engelsman moet je gewoon geluk hebben.Gr. Bert
Engels is sowieso een ramp!
Hebben vroeger ook ooit een Rover gehad… pure miserie…Anoniem19 mei 2007 om 20:47Als we dan toch off topic gaan; weet iemand hoe het zit met de Range sport? Ik vind het een prachtbak maar is ie ook goed/betrouwbaar of moet ik de mercedesdealer hier om de hoek geloven als hij zegt dat RR (sport) miseriebakken zijn? 😕
Nu begrijp ik je probleem met het merk.
LandRover Hasselt kan ik je (ervaring van mijn ouders) ook een verhaal over vertellen.
Klantvriendelijkheid en service is daar nog een volkomen onbekend woord.Bedankt voor het aanbod. Hij moet dinsdag binnen bij lr Hasselt, ben benieuwd naar de diagnose en oplossing!!
Hou je op de hoogte.Gr. Bert
Anoniem19 mei 2007 om 01:58das spijtig om horen maar euh…. zo kan ik bij audi en vw ook wel verschillende voorbeelden naar boven halen hoor.
Turbo kapot toen de wagen naar beneden reed bij aflevering (Q7), motor na 10.000km naar de haaien, ruilmotor bijna even snel (touareg)…. maar dwnz dat dit slechte auto’s zijn en niet betrouwbaar. Integendeel. Maar ik begrijp je afgunst volledig hoor. zou er ook niet mee kunnen lachen en zeker niet tevreden over zijn. Als je nog probs hebt mag je altijd iets laten weten en dan kan ik het vanaf 24/05 altijd bij de garage waar ik ga werken voorleggen.het jobke zal ni lang meer duren, heb mijn ontslag gegeven en ga veranderen naar LandRover en Jaguar.
Veranderd naar landrover innege deelneming zou ik zo zeggen!!
Rij nu met mijn 5de lr en is echt wel mijn laatste nu.
Discovery III op 9500 km nieuwe motor gietfout in motorblock! Nu 2000km verder met nieuwe motor 5l olie moeten bij gieten!!!Gr Bert
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.