Beerens

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Beerens

• Maker
    Discussie

• Anoniem

Wie is dat hier van op het forum die bij Beerens werkt?
      Zou die mens iets willen vragen;
      Groeten.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 58)
      • succes met de nieuwe job Mark!!! 😉

Hopelijk wordt de klantenservice bij die merken dan beter.

Succes in je nieuwe job Mark!

[quote=”mark986″:9x5t4axh]het jobke zal ni lang meer duren, heb mijn ontslag gegeven en ga veranderen naar LandRover en Jaguar. 🙂 ) [/quote]

das nogal een overstap
              aah, dan is er een vacature vrij??? 😉 )

Anoniem

het jobke zal ni lang meer duren, heb mijn ontslag gegeven en ga veranderen naar LandRover en Jaguar. 🙂 )

vandaag even bij Beerens langs geweest
                  naar een autootje kijken
                  jeezus wat een zaak !! 😯 hebben daar heel wat op voorraad staan
                  ook van ons geliefde merk, 993 4S, GT3, etc… maar ook andere exoten zoals Spyker …hmmm… ❗
                  goede ontvangst, alleen de drank ontbrak er nog aan 😉 ) 😉 )
                  nog n leuk klapke gedaan met de Mark(986),
                  heeft daar een fèèrm jobke
                  btw het autootje viel ook goed mee 😉 )

Oppassen met die gepolierde beton.
                    Het is idd erg mooi , maar spiegel spiegel glad.
                    Ik heb het destijds ook overlegd om in mijn loft te leggen , maar heb het niet gedaan.

in ‘casas’ en ‘beter bouwen en verbouwen’ staat daar wel meer handige info over 🙂

Lol,
                        Ben ook aan’t zien om gepolierde beton in een loft-achtig projectje te leggen, heb al een offerte en alles, alleen nog geen plan noch architect ! 😳

Anoniem

nope in antwerpen, gisteren es naar een keuken gaan kijken. Zo veel keuze. Als er hier mensen op het forum zitten die toevallig polybeton leggen ed. Let me know hé 🙂 )

onlangs nog met een S4 net geen 250 geklokt (op film)

[quote=”mark986″:vlbeuzj1]owke……
                            I’M BACK……

is idd véél te lang geleden…..

met de volgende bijeenkomst allemaal wel es uitleggen….maar kort samengevat…..

vrouwen, feesten en bouwen 🙂 )

alle gekheid op een stokje…. Is dit jaar vrij zwaar geweest, geen tijd gehad voor de P maar daar gaat dit jaar verandering in komen. Heb teveel gespeeld met snelle audi’tjes….. jaja tot de nwe S8. MAAR uiteindelijk is het er dan toch van gekomen…… NEEEEEEN, ni getrouwd, geen klein mannen (moest al beter weten van mij hé 😆 😉 ) maar heb een loft gekocht. Nu is het inrichting etc dus zal ook wel véél tijd in beslag nemen maar de P vlag hangt terug hoog en ze heeft terug de wind gevonden.

Iedereen een gelukkig nwjaar, zowel oud gedienden als nwelingen…..

Cheers
                            Mark[/quote]

Toevallig niet in Vilvoorde? 😆

hahahahha wat zijn we weer grappig 😆

Zo zeggen de duitsers tegen een zee een Meer en tegen een meer een See 🙄 😉

[quote=”targaboy”:2ep89rq9]zo grappig taaltje ne gracht noemen ze een greppel haahahahahahah 😆
                                  wat zou dan een kanaal zijn een gracht ??? hahahah 😆 [/quote]

Inderdaad -> Amsterdamse grachten zijn kanalen.

Peter R.

zo grappig taaltje ne gracht noemen ze een greppel haahahahahahah 😆
                                    wat zou dan een kanaal zijn een gracht ??? hahahah 😆

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 58)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.