Beerens

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Beerens

• Maker
    Discussie

• Anoniem

Wie is dat hier van op het forum die bij Beerens werkt?
      Zou die mens iets willen vragen;
      Groeten.

13 reacties aan het bekijken - 46 tot 58 (van in totaal 58)
      • ja laatste keer dat ik Mark gezien heb bestuurde hij nen Audi TT, tsss triestig hoor …. 😛

aha, de verloren zoon is terug!

Anoniem

[quote=”S2″:2tmvjdsi]Welkom back Mark 🙂

Die mannen van Beerens toch hé, was die gecrashte Spyker ook niet met iemand van Beerens aan het stuur? 😀 [/quote]

U slaat de spyker op de kop. 😀

S2

Welkom back Mark 🙂

Die mannen van Beerens toch hé, was die gecrashte Spyker ook niet met iemand van Beerens aan het stuur? 😀

Cheers Mark…alles op z’n tijd en het leven neemt nu eenmaal soms effe een andere stroming……………maar, je hebt het voelen kriebelen en we verwelkomen dan ook graag je verrezen Porsche-virus 😉

…tot binnenkort…beste wensen ook voor u (of beter gezegd jullie) 😆

Anoniem

owke……
                  I’M BACK……

is idd véél te lang geleden…..

met de volgende bijeenkomst allemaal wel es uitleggen….maar kort samengevat…..

vrouwen, feesten en bouwen 🙂 )

alle gekheid op een stokje…. Is dit jaar vrij zwaar geweest, geen tijd gehad voor de P maar daar gaat dit jaar verandering in komen. Heb teveel gespeeld met snelle audi’tjes….. jaja tot de nwe S8. MAAR uiteindelijk is het er dan toch van gekomen…… NEEEEEEN, ni getrouwd, geen klein mannen (moest al beter weten van mij hé 😆 😉 ) maar heb een loft gekocht. Nu is het inrichting etc dus zal ook wel véél tijd in beslag nemen maar de P vlag hangt terug hoog en ze heeft terug de wind gevonden.

Iedereen een gelukkig nwjaar, zowel oud gedienden als nwelingen…..

Cheers
                  Mark

Ba hij is hier verleden week nog geweest hoor, maarhijisook aan het bouwen enzo

[quote=”stefx911″:1v9r9ow5]Staat zijn boxter nog steeds bij Luc ?[/quote]

Gisterenavond toch nog 😉

en uitgaan… 😈

ik denk dat hij meer met de vrouwen bezig is dan met zijn Boxster 😉

heb ook al gemerkt dat zijn avatar verdwenen is 🙄

Mark is anders wel heel stil op het forum de laatste tijd.
                              Kan mij de laatste maanden geen post meer van hem herinneren 😯

Staat zijn boxter nog steeds bij Luc ?

Dat is onze andere Mod Mark986 😉

Klikkerdeklik

13 reacties aan het bekijken - 46 tot 58 (van in totaal 58)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.