Bekend met deze 997 GT3?

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Bekend met deze 997 GT3?

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
    • Niet iedereen met GT3 gaat op circuit, mijn vrouw gebruikt deze om naar haar werk te rijden
      Deze wagen die perfect dagelijks te gebruiken is, is voor ons gewoon om van de motor te genieten, daarvoor moet je geen 300 km/h rijden.
      We kochten deze wagen met ons hart, misschien niet echt met ons verstand, want we deden prachtige full-option boxster s weg
      Dat was een zalige wagen, maar na eenritje in GT3 waren we verkocht
      Dus voor hetzelfde geld is jouw GT3 ook gewoon gebruikt zoals die van ons

Over de motor van een Gt3 hoef je je geen zorgen te maken .Dit is een heel sterk en betrouwbaar beestje . :up:

Ik hoor toch vaak goede commentaar over Van Beurden, dus zal wel eerlijk zijn in dit verhaal denk ik. GT3 versies zijn nu éénmaal gemaakt om op de staart te trappen, maar om het dan de noemer te geven van “afgereden” (de auto dus, hé?), dat zou ik niet durven zeggen :popcorn:

een GT3 = circuit proof 😉

Wanneer de garage vermeld bij bezoek dat de wagen een desbetreffende achterschade heeft gehad en hoe zwaar, is het de keuze van de klant of hij ermee kan leven of niet… Het wil niet zeggen dat de wagen zijn achterbumper heeft weggeslipt hierdoor per def een slechte wagen is maar zoals gezegd, dit is de klant zijn keuze. Een schade kan perfect hersteld worden! Maar een vorige schade moet wel vermeld worden.
              Dat de bovenvernoemde garage een betrouwbaar en eerlijk adres is, zullen velen kunnen beamen.

Ik ben naar de wagen gaan zien een jaar geleden, mooi onderhouden , draait mooi, was niets op aan te merken
                Dacht dat hij toen 73000€ vroeg, heb er toen eentje op de kop getikt met minder km, nog mooier geluid, voor 70.000
                Maar die garage heef toch wel goede naam hoor
                Ook bij powercars in loppem staan zeer mooie !
                Eens je met die wagen een tour doet ben je toch verkocht hoor, ik kan het weten;-)

S2

Nochthans rijden die GT3’s bijna nooit op circuit als ik de 2dehands sites mag geloven 😉

een gt3 is een beetje een risico of je moet echt weten waar ie van komt en van wie…. zoals reeds gezegd is dit over het algemeen een wagen die niet gekocht is om rond de kerk mee te rijden. Daar zijn andere Porsches voor 😆
                    Dus als er eentje is die wel es wat meer last kan hebben van slijtage op lage km stand dan is het de gt3.

[quote=”SL33PY” post=145829]ow, dacht dat dit een draadje was over de ex van Funny. Ik ging er van uit dat zijne vorige te koop / verkocht is en ik had niet gelet op waar het draadje stond. 😳

Mijn mening voor deze wagen dus niet serieus aannemen aub :up:[/quote]

Nu nog erger ! Gij vind dat Funny zijn ex heeft afgereden ! Funny, you stud !

ow, dacht dat dit een draadje was over de ex van Funny. Ik ging er van uit dat zijne vorige te koop / verkocht is en ik had niet gelet op waar het draadje stond. 😳

Mijn mening voor deze wagen dus niet serieus aannemen aub :up:

[quote=”SL33PY” post=145809]is naar’t schijnt helemaal afgereden :happy:[/quote]

Wel nu je dat zegt. Heb zo eens wat zitten denken. Heb je dat risico niet altijd een beetje met een GT3 / RS tweedehands ? Het is nu niet direct een DD, dus wellicht gaat hij door de band meer afgezien hebben dan een stadaard carrera ?

Bij Beerens staan er 2:

Porsche 997 GT3 Clubsport / 2007 / 28.900 km – 56.000 euro
                            Porsche 997 GT3 RS PCCB / 2007 / 30.750 km – 82.500 euro

Daar zeg je nogal wat. Wat aanvullende info zou wel welkom zijn…

is naar’t schijnt helemaal afgereden :happy:

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.