Bekende Belgen en Porsches…

Home Forum Zeverhoekje Bekende Belgen en Porsches…

• Maker
    Discussie
  • Naar aanleiding van dit artikel…

Click

Willy Sommers dus een 996 4S… Die mens heeft goeie smaak (en waarom zit hij hier niet op ‘t forum?? ruzie 😉 ) Het artikel lezende wist ik niet dat de 996 4S ook in 2008 nog gefabriceerd werd! 💡 :sarcastisch :mrgreen:
    Ik dacht dat ook Will Tura een echte Porschist is/was?
    Wie nog? Walter Grootaers? Koen Wauters?
    En was de rosse van K3 niet onlangs in het nieuws met een aanrijding waarbij haar 911 beschadigd werd en de schuldige vluchtsmisdrijf pleegde?

Wie kent er nog? Of wie weet met welke P onze Vlaamsche artiesten rijden?

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 132)
    • Vermoedelijk een grapjurk of naamgenoot. :what: Den Jaques rijdt met Jag….voor zover ik weet.
      Een BV zal zich hier wellicht niet snel aanmelden onder zijn/haar “artiestennaam”. :mrgreen:
      Maar steeds welkom hier en op één of andere bijeenkomst! :first:

PDS

Hahaha :happy:

Benieuwd naar die zijn voorstelling :popcorn:

we hebben nog een bekeerling onder ons

bartgoor.jpg

Zwarte 996 mk2 GT3 met rode spiegels…..:) of heeft hij ondertussen al een recenter modelleren aangeschaft?

Zwarte 996 mk2 GT3 met rode spiegels…..:) of heeft hij ondertussen al een recenter modelleren aangeschaft?

jasmineVangriekenGT3.jpg

jasmineVangriekenGT3.jpg

[quote=”bccars” post=180964]Ze heeft mottige schoenen aan ![/quote]

Als haar muziek nu niet zo mottig was… Doe mij dan maar Adele.

Vorige maand FKA Twigs gezien en gehoord in de AB. Dàt was nu eens een feest voor oog en oor!

FKA_Twigs.jpg

Als ze een auto was, dan zeker een Cayman: slank en lenig. 😀

[quote=”Malkovitsj77″ post=183839]schitterend![/quote]

Malkovitisj, ben jij ondertussen boven geraakt? Bedoel me “schitterend” het uitzicht dat je daar hebt? 😈

schitterend!

Nope, ik begin beneden te zien en werk mijn weg naar boven …

Ha ben jij al beneden geraakt met je ogen, ik ben nog maar halverwege die benen. Dat duurt eventjes he, met die lengte!

Ze heeft mottige schoenen aan !

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 132)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.