Bekende Belgen en Porsches…

Home Forum Zeverhoekje Bekende Belgen en Porsches…

• Maker
    Discussie

• Mushroom
    Deelnemer

Naar aanleiding van dit artikel…

Click

Willy Sommers dus een 996 4S… Die mens heeft goeie smaak (en waarom zit hij hier niet op ‘t forum?? ruzie 😉 ) Het artikel lezende wist ik niet dat de 996 4S ook in 2008 nog gefabriceerd werd! 💡 :sarcastisch :mrgreen:
      Ik dacht dat ook Will Tura een echte Porschist is/was?
      Wie nog? Walter Grootaers? Koen Wauters?
      En was de rosse van K3 niet onlangs in het nieuws met een aanrijding waarbij haar 911 beschadigd werd en de schuldige vluchtsmisdrijf pleegde?

Wie kent er nog? Of wie weet met welke P onze Vlaamsche artiesten rijden?

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 132)
      • ah zo, dan zat ik er nog zo ver ni van af 😀

das maai-lie saai-rus

Lijkt me wel een Justine 😀
            Voor alle duidelijkheid ivm. Justine

Niet echt een Belg, maar soit…

En nee, ‘t is niet Justin Bieber 8)

ge moogt zeggen van den Bert Bibber wat je wil maar hij heeft toch altijd een smaak gehad voor mooie dingen, auto’s, vrouwen, boten, noem maar op wat mooi is en hij heeft het zeker gehad of gekregen whatever :mrgreen:
                Ik zou het zeker ook niet afslaan zelle, allé de porsches hé want anders krijg ik ambras ruzie

Blijkbaar is die cabrio niet de enige Porsche van koning Albert!
                  Bij Carrera Motors staat een 997 Turbo S in ongeveer dezelfde kleurencombinatie te koop die ook van hem was. Wagen heeft slechts iets van een 10 of 11.000 km.

denkt ge nu echt da Bert Bever die porsche zelf gekocht heeft?de wagens waarmee onze lakense geldverslinders mee rondrijden worden hun meestal geschonken door de invoerder,in dit geval d’Ieteren.

Who the f*ck gives a shit :puke:

Geen probleem zolang iemand anders het gelag betaald, maar zelf ook maar iets betalen, NO WAY, daar heb je onderdanen (Vlamingen) voor. :bounce: :bounce:

Naar ‘t schijnt heeft hij hem verkocht omdat zijn stuur te veel vibreerde! :sarcastisch :mrgreen:

:applaus: wat dacht je nu zelf ? toen hij na zijn aftreden kloeg omdat zijn dotatie te klein was, werd snel duidelijk waarom. z’n twee boten voeren onder vlag van de Belgische marine (geen BTW en taksen). die moest hij op eigen naam gaan zetten en daarop nog, zoals elke belg, de volle pot aan BTW op de aankoopprijs gaan betalen. het ging dus niet alleen over de mazout en daarop verschuldigde accijnzen, (haven)taksen enz :coolness:
                          dus deze tujbo kan ook wel eens als Belgisch militair voertuig bij z’n buitenverblijf gestaan hebben in het Zuid-Franse Châteauneuf-Grasse of in een Italiaanse kuststad bij één van z’n plezierbootjes.

De koning zijn Turbo? Hmm…
                            11.000km gereden maar nergens een gespotte foto van hem bij of in die wagen.
                            Misschien stond die wagen in het buitenland voor van zijn jacht naar het restaurant te rijden? 🙄

XXX

Heb hier net een artikel gelezen in ‘911 & Porscheworld’ over een ‘factory built’ 1972 – 2.6S. Ze noemen ‘m the missing link. Een op klantenwens gebouwd model en vandaag is de eigenaar een Antwerpenaar genaamd Burt Houtmann (klinkt verdacht Nederlands).
                              Mega artikel want het is een pré 2.7RS….
                              Staat hier op de cover:
                              http://www.pdfmagaz.in/02121614-911-porsche-world-june-2014/

Veel bekender worden ze niet 😉

Click…

@gismo dat klopt is een klant mij.

Stefan Everts rijdt met een heel knappe Panamera.
                                    Ben hem eens tegengekomen in Brussel. Kenteken SE-(en nog iets)

http://www.autokanaal.be/mijn-auto-en-ik/aid1104075/stefan-everts-familiewagen-met-porsche-gevoel.aspx

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 132)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.