Bekende Belgen en Porsches…

Home Forum Zeverhoekje Bekende Belgen en Porsches…

• Maker
    Discussie
  • Naar aanleiding van dit artikel…

Click

Willy Sommers dus een 996 4S… Die mens heeft goeie smaak (en waarom zit hij hier niet op ‘t forum?? ruzie 😉 ) Het artikel lezende wist ik niet dat de 996 4S ook in 2008 nog gefabriceerd werd! 💡 :sarcastisch :mrgreen:
    Ik dacht dat ook Will Tura een echte Porschist is/was?
    Wie nog? Walter Grootaers? Koen Wauters?
    En was de rosse van K3 niet onlangs in het nieuws met een aanrijding waarbij haar 911 beschadigd werd en de schuldige vluchtsmisdrijf pleegde?

Wie kent er nog? Of wie weet met welke P onze Vlaamsche artiesten rijden?

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 132)
    • Ja ook gezien en gemerkt.. betreft de Canadese eikels, dat weten we nu ook weer.
      Jeroom is inderdaad een Porschist, zijn humor is top, a man with style!!

gisteren in de slimste mens, zei Jeroom(cartoonist) dat hij nu zijn tweede porsche had, waarop Jonas Geirnaert grapte: Wat is het verschil tussen een canadese eik en een porsche? Bij de canadese eik zitten de eikels aan de buitenkant 🙄

[quote=”RODONDO” post=145004]Mag het ook een BN zijn ? Vorige zaterdag vroeg een man me de weg. Zwarte Cayenne. Was vader Abraham. (Pierre Kartner)[/quote]
          Dat hoort er me de ideale man uit om de smurf aan te verkopen 8)

En was mijn nonkel een meisje geweest, het was mijn tante.

😳 😈 😳

De zus van christoff (de zanger) heeft een zwarte cayenne

zo lelijk ding, hoe zou beter met een 3 wieler rijden :puke:

de nieuwe batmobiel

De geschikte klant om een driewieler aan te verkopen. 😉

wa nen duts man 🙄

Wat een beest en die kont ,Ja zijn rijbewijs heeft hij bij een pakske boter gekregen destijds denk ik :loser:

Ferm karreken, minder chauffeurken….

:wtf: :wtf: :wtf: ???????????????

Vandaag en morgen te Brugge, TopGear opnames met MC Laren P1

dat hij een motard is dat klopt zeker
                                die vriendin of ex vriendin was ook een gezellige om mee te kletsen. vond het alleen zonde van de Porsche dat er ook een hondje inzat. dat ruik je altijd om nog niet te praten over losse haren enz

Met camera erbij is dat ook een gezellige rustige kerel. Hij zegt het gewoon zoals het is. Dat stel ik altijd op prijs.
                                  Heb quasi al zijn boeken tot en met de Guggenheimer trilogie. Toen was ik het een beetje beu gelezen. Iirc schreef hij in zijn (waarschijnlijk) autobiografische boeken altijd dat hij een liefhebber was van mooie auto’s maar dat hij zelf een motard is. Ik meen me vaag te herinneren dat er ook af en toe eens sprake was van een Porsche (of was dat in zijn stukjes in de Humo?) en meestal kwam “het merk” er toch ongeschonden uit.

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 132)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.