Home › Forum › Zeverhoekje › Bekende Belgen en Porsches…
- Dit onderwerp bevat 132 reacties, 55 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 6 jaren, 9 maanden geleden door Erwin.
-
MakerDiscussie
-
21 maart 2013 om 18:01
Naar aanleiding van dit artikel…
Willy Sommers dus een 996 4S… Die mens heeft goeie smaak (en waarom zit hij hier niet op ‘t forum?? ruzie 😉 ) Het artikel lezende wist ik niet dat de 996 4S ook in 2008 nog gefabriceerd werd! 💡 :sarcastisch
Ik dacht dat ook Will Tura een echte Porschist is/was?
Wie nog? Walter Grootaers? Koen Wauters?
En was de rosse van K3 niet onlangs in het nieuws met een aanrijding waarbij haar 911 beschadigd werd en de schuldige vluchtsmisdrijf pleegde?Wie kent er nog? Of wie weet met welke P onze Vlaamsche artiesten rijden?
-
MakerDiscussie
-
[quote=”shaggy” post=144961]herman brusselmans rijd, of reed in een grijze 996. tot 2 jaar geleden werkte ik ergens anders en daar kwam hij soms langs. als ik ook met de mijne was zaten we soms gewoon over auto’s te praten
zonder camera erbij is dat gewoon een rustige gezellige kerel.[/quote]
Kleine correctie, Herman Brusselmans heeft nooit een Porsche gehad, wel een vriendin met een Porsche Carrera. Dat is ondertussen al meer dan 2 jaar geleden. 😉Mag het ook een BN zijn ? Vorige zaterdag vroeg een man me de weg. Zwarte Cayenne. Was vader Abraham. (Pierre Kartner)
herman brusselmans rijd, of reed in een grijze 996. tot 2 jaar geleden werkte ik ergens anders en daar kwam hij soms langs. als ik ook met de mijne was zaten we soms gewoon over auto’s te praten
zonder camera erbij is dat gewoon een rustige gezellige kerel.[quote=”9ierre” post=126620]och, jaloezie zal er altijd zijn, al rij je met een simpel bmwtje… heb me ook een tijdje ongemakkelijk gevoeld om met mn beestje bij een klant te komen, maar op een gegeven moment moet je toch denken: what the fuck! ieder heeft wel zijn pleziertje…. toch?
nu back on topic; fauwtows 😀
ps: wie is(kan) er in lagar zijn garage gaan piepen
edit: laatst kwam de chaufage man een bezoekje brengen met een witte M1, sorry maar ik vond da zalig, efkes lullen en zn prijs was goed…. hij verdient em hé :respekt:[/quote]
Vroeger dierf ik (als loodgieter) ook geen offerte’s te gaan brengen in de Porsche naar een nieuwe klant, maar na ik eraan gewent geraakte trok ik me er geen moer meer van aan.
De klanten waren meestal enthousiast over de auto en diegenen die een scheef gezicht trokken waren meestal armoedzaaiers waar al …tig aannemers over de vloer geweest waren en het uiteindelijk nog zelf deden.[quote=”Mushroom” post=126497][b]Werkwijze
Waarschuwing tegen trollen.-De trol zaait onrust door mensen tegen de haren in te strijken. Zo zal een trol op een niet-rokers-forum telkens weer beginnen over hoe prettig roken is.
-Ook zal een trol een bepaalde beroemdheid afkraken op de fansite van de betreffende persoon of op een politiek forum een mening geven die conflicteert met de mening van de meerderheid van de gebruikers daar.
-Materiaal of meningen geven die als schokkend of confronterend ervaren kunnen worden, is ook een veelvoorkomende methode.
-Meningen geven die niet van toepassing zijn op de werkelijke gedachtegoed van de poster
-Ook is een gevolgde methode het uitlokken van reacties of discussies over niet ter zake doende onderwerpen.
-Schijnargumenten geven, met als enkel doel de gebruikers binnen de gemeenschap opzettelijk en bewust te frustreren.
-Het komt ook voor dat iemand iets beweert alsof het om een feit gaat, terwijl het in werkelijkheid een mening betreft. Dit is niet per definitie negatief, maar hoe provocerend dit kan zijn blijkt uit een voorbeeld als “AIDS is Gods straf voor homoseksuelen”. Ingebracht als slogan zonder verdere nuancering, is het vrij voorspelbaar dat forumdeelnemers zich dan ergeren aan de uitgesponnen “threads” (conversatielijnen) die daarop volgen en de conversatie amper verrijken.[/quote]
stuur ze, maar volg niet mvn
och, jaloezie zal er altijd zijn, al rij je met een simpel bmwtje… heb me ook een tijdje ongemakkelijk gevoeld om met mn beestje bij een klant te komen, maar op een gegeven moment moet je toch denken: what the fuck! ieder heeft wel zijn pleziertje…. toch?
nu back on topic; fauwtows 😀
ps: wie is(kan) er in lagar zijn garage gaan piepen
edit: laatst kwam de chaufage man een bezoekje brengen met een witte M1, sorry maar ik vond da zalig, efkes lullen en zn prijs was goed…. hij verdient em hé :respekt:
Zo, en als hij het van jou weet, en jij weet het van hem dan is dat de ideale gespreksstof de volgende keer dat je er frieten gaat halen.
Een beetje zoals op ‘t forum, maar dan in ‘t echt: zeveren over Porschkes :up:
Iedereen wint!
Waarom zou je in godsnaam het willen wegsteken dat je een Porsche hebt?Aan mij is ook de vraag gesteld “Heb jij een Porsche gekocht”, ik zag niet de $$-tekens in hun ogen toen ze het me vroegen, maar ik kreeg na mijn bevestigend antwoord wel meestal direct “Cool, ik droom daar al zo lang van, en welke is’t, en hoeveel kilometer en wat kleur, etc..”. Maar ‘t zal aan mij liggen 😉
Neen efkens serieus :drink: , de lokale friturist heeft zich een prachtige 991 aangeschaft, maar weet niet of hij hier op’t forum zit.
Ga jij in Amerika achter frieten? 8)
Er is hier in de buurt een restaurant waarvan de uitbater met een 997 Black Edition rijdt, na al een 996 gehad te hebben. When in doubt ga ik daar eten, zo weet ik dat mijn geld uiteindelijk goed besteed wordt 😉 Dat deed ik -btw- ook al toen ik nog *geen* Porsche had, omdat ik nu eenmaal niet jaloers aangelegd ben en de andere mensen ook hun pleziertje gun.
Een ander restauranke heeft ook een uitbater die in ‘t verleden al wat Porsches gehad heeft en heerlijk kan vertellen over “zijne RUF die’k in 3 brokken vaneen gereden heb”.Dat soort verhalen krijg je nooit te horen als je je Porsche wegsteekt.
Zoals de waard is behandelt hij zijn klanten… :geek:
Stel jezelf open en de response zal ook open zijn 💡Chu Wang de fritchinees van frituur “‘t Half Kieken”, voor mij een zeer bekende. :happydance:
Op een forum en zeker ook op ons Forum moet er over alles kunnen gepraat worden ,van luchtig tot serieus ,van technisch tot het uitleggen van bepaalde Porsche-termen enz !
De enige regel die hier geldt is dat het niet kwetsend ,beledigend ,denigrerend of racistisch mag zijn anders :what: :what: :what: 😉Hoe meer discussies en onderwerpen hoe leuker het lezen is op dit forum . 😉
[quote=”mvn17997″ post=126494]Ik kick meer op andere/belangrijkere dingen in het leven.[/quote]Vertel, welke?…..En poolen met je broer telt niet mee 😉
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.