Bekende Belgen en Porsches…

Home Forum Zeverhoekje Bekende Belgen en Porsches…

• Maker
    Discussie
  • Naar aanleiding van dit artikel…

Click

Willy Sommers dus een 996 4S… Die mens heeft goeie smaak (en waarom zit hij hier niet op ‘t forum?? ruzie 😉 ) Het artikel lezende wist ik niet dat de 996 4S ook in 2008 nog gefabriceerd werd! 💡 :sarcastisch :mrgreen:
    Ik dacht dat ook Will Tura een echte Porschist is/was?
    Wie nog? Walter Grootaers? Koen Wauters?
    En was de rosse van K3 niet onlangs in het nieuws met een aanrijding waarbij haar 911 beschadigd werd en de schuldige vluchtsmisdrijf pleegde?

Wie kent er nog? Of wie weet met welke P onze Vlaamsche artiesten rijden?

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 132)
  • S2

Misschien kan een moderator hier wat “kuisen”?

Back on topic 🙂

De Legear Porsche (Bron: Het Belang van Limburg):

Koen Wouters in de State-of-the-art Porsche:

Kim Clijsters en de Boxster:

of met een 911 (born GVA)

of in het geel met Henin (bron Sporza):

[quote=”mvn17997″ post=126506][quote=”porsche914orange” post=126502]https://porscheforum.be/forum/74-stel-jezelf-even-voor-/120424-mijn-996-2002?limitstart=0

Beter zoeken he mush 😆

Alhoewel, een voorstelling kan je het niet echt noemen :sarcastisch[/quote]

En wat dachten jullie van deze?

https://porscheforum.be/forum/25-porsche-algemene-fotos/74400-even-voorstellen?limitstart=0%5B/quote%5D

Moet erover gekeken hebben :engeltje:

Ik geef Mush gelijk. Ikzelf heb als nieuweling al veel bijgeleerd over Porsche in het algemeen, de techniek, de eventuele problemen en ongemakken dankzij de uitstekende feedback van enkele leden met zeer veel kennis en ervaring, om Cabrio Wim niet te noemen, bv, maar het mag en moet ook eens ontspannend zijn en er mag eens gelachen worden.
          Zo blijft het Forum aangenaam.

[quote=”porsche914orange” post=126502]https://porscheforum.be/forum/74-stel-jezelf-even-voor-/120424-mijn-996-2002?limitstart=0

Beter zoeken he mush 😆

Alhoewel, een voorstelling kan je het niet echt noemen :sarcastisch[/quote]

En wat dachten jullie van deze?

https://porscheforum.be/forum/25-porsche-algemene-fotos/74400-even-voorstellen?limitstart=0

https://porscheforum.be/forum/74-stel-jezelf-even-voor-/120424-mijn-996-2002?limitstart=0

Beter zoeken he mush 😆

Alhoewel, een voorstelling kan je het niet echt noemen :sarcastisch

[quote=”Mushroom” post=126497][b]Werkwijze
                Waarschuwing tegen trollen.

-De trol zaait onrust door mensen tegen de haren in te strijken. Zo zal een trol op een niet-rokers-forum telkens weer beginnen over hoe prettig roken is.
                -Ook zal een trol een bepaalde beroemdheid afkraken op de fansite van de betreffende persoon of op een politiek forum een mening geven die conflicteert met de mening van de meerderheid van de gebruikers daar.
                -Materiaal of meningen geven die als schokkend of confronterend ervaren kunnen worden, is ook een veelvoorkomende methode.
                -Meningen geven die niet van toepassing zijn op de werkelijke gedachtegoed van de poster
                -Ook is een gevolgde methode het uitlokken van reacties of discussies over niet ter zake doende onderwerpen.
                -Schijnargumenten geven, met als enkel doel de gebruikers binnen de gemeenschap opzettelijk en bewust te frustreren.
                -Het komt ook voor dat iemand iets beweert alsof het om een feit gaat, terwijl het in werkelijkheid een mening betreft. Dit is niet per definitie negatief, maar hoe provocerend dit kan zijn blijkt uit een voorbeeld als “AIDS is Gods straf voor homoseksuelen”. Ingebracht als slogan zonder verdere nuancering, is het vrij voorspelbaar dat forumdeelnemers zich dan ergeren aan de uitgesponnen “threads” (conversatielijnen) die daarop volgen en de conversatie amper verrijken.

:popcorn:[/b][/quote]
                Hoe kon ik het weten van die beroemdheid … ? :hail:

[b]Werkwijze
                  Waarschuwing tegen trollen.

-De trol zaait onrust door mensen tegen de haren in te strijken. Zo zal een trol op een niet-rokers-forum telkens weer beginnen over hoe prettig roken is.
                  -Ook zal een trol een bepaalde beroemdheid afkraken op de fansite van de betreffende persoon of op een politiek forum een mening geven die conflicteert met de mening van de meerderheid van de gebruikers daar.
                  -Materiaal of meningen geven die als schokkend of confronterend ervaren kunnen worden, is ook een veelvoorkomende methode.
                  -Meningen geven die niet van toepassing zijn op de werkelijke gedachtegoed van de poster
                  -Ook is een gevolgde methode het uitlokken van reacties of discussies over niet ter zake doende onderwerpen.
                  -Schijnargumenten geven, met als enkel doel de gebruikers binnen de gemeenschap opzettelijk en bewust te frustreren.
                  -Het komt ook voor dat iemand iets beweert alsof het om een feit gaat, terwijl het in werkelijkheid een mening betreft. Dit is niet per definitie negatief, maar hoe provocerend dit kan zijn blijkt uit een voorbeeld als “AIDS is Gods straf voor homoseksuelen”. Ingebracht als slogan zonder verdere nuancering, is het vrij voorspelbaar dat forumdeelnemers zich dan ergeren aan de uitgesponnen “threads” (conversatielijnen) die daarop volgen en de conversatie amper verrijken.

:popcorn:[/b]

[quote=”Mushroom” post=126392]Allez, er is weer een Nederlander voor nodig om de boel te snappen :first:
                    Ja, dat bedoel ik dus!
                    Voor mij zijn de interessantste threads ook die waar er achter vijsjes gezocht wordt en een oude krel omgedoopt wordt in een “beter dan nieuwe” wagen en vooral als er foto’s bij staan, en foto’s = amusement.
                    Maar als er alleen threads “mogen” geopend worden waarin voor de zoveelste keer de vraag gesteld wordt hoe je een Duitse Porsche moet importeren dan loop ik (samen met jullie) weg.
                    Stel dat er hier iemand een thread opent over zijn restauratie en alleen maar technische dingen vraagt en nooit eens iets “teruggeeft” aan de community dmv een stomme foto af en toe… Op den duur ga jij ook zeggen “voor mij hoeft ‘t niet meer”.
                    Verder snap ik ook niet dat je van degene die hier op ‘t forum zitten geinteresseerd bent met welke P ze rijden en van bekende Belgen dan blijkbaar niet. Ik dacht gewoon een thread op te starten waar er nog eens wat foto’s konden geplaatst worden van Porsches “die per ongeluk van bekende Belgen waren”, ik zie niet in waarom een foto van iemand hier op ‘t forum zijn Porsche persé interessanter kan zijn 😕 Ook Will Tura heeft misschien een Singer look-a-like staan? Waarom zouden we daar dan niet in geinteresseerd zijn? Waarom zou Will Tura niet gepassioneerd kunnen zijn door Porsche, en een forummer blijkbaar automatisch wel? Waarom zou er daar geen heel interessant verhaal kunnen aan vastzitten dat dan misschien niet door hem persoonlijk verteld wordt, maar desalniettemin interessant is?
                    Wie is mvn17997 eigenlijk? Hebben we daar al een voorstelling van gezien of is het een trol die niets liever doet dan te kicken op het aantal replies dat hij op een zelf gestarte thread krijgt? :what:[/quote]

Ik kick meer op andere/belangrijkere dingen in het leven. Het aantal reacties is vaak alleen een maat van hoe hard een mening of onderwerp polarisatie weet op te wekken. Wie dat niet inziet, tja …

En het onderwerp Porsche, Prestige, Poen of Passie vind ik dan inderdaad van het leukste om te lezen. Maar ook dat is persoonlijk, maar daarmee wordt ik toch niet persoonlijk, of wel?

Als een moderator dan dit soort statements maakt, tja, dan deelt hij met het hele forum zijn persoonlijkheid op een volgens mij bedenkelijke manier, zeker als hij persoonlijk wordt.

Mocht diezelfde moderator zich de moeite getroost hebben dan had hij de voorstelling van die trol snel terug gevonden.

Mocht die moderator dan echt kloten aan zijn lijf hebben, dan zou hij een gepaste reactie kunnen schrijven.

Mush +1 voor alles wat je schreef, helemaal met je eens :first:

en inderdaad, een voorstelling van MVN is wel op zijn plaats, dus doen he :what:

[quote=”Mushroom” post=126392]
                        Wie is mvn17997 eigenlijk? Hebben we daar al een voorstelling van gezien of is het een trol die niets liever doet dan te kicken op het aantal replies dat hij op een zelf gestarte thread krijgt? :what:[/quote]

+1, komaan, voorstellen ! :mrgreen:

Ik dacht gelezen te hebben in de Story dat ze uit elkaar waren 😮 :sarcastisch

Misschien een oplossing waar iedereen tevreden met is , een nieuw topic : De vijsjes van Will Tura zijn Porsche

Ik beiden :relaxman:
                              Wie weet zit Will Tura hier op ‘t forum hé? Of denken jullie nu echt dat hij zich als nickname Will Tura zal aanmeten?
                              Ik wil ook niet OVER Will Tura spreken, maar wel over Will Tura zijne P, of het feit dat hij blijkbaar al heel zijn leven met Porsches rijdt, maar kom, laat maar… Ik geef het op want ‘t wordt niet begrepen…

Ik zal alle posts die niet specifiek over vijsjes gaan op slot zetten want o wee dat er een post tussenstaat die een enkeling hier niet zou interesseren… 😈
                              Volgens mij heeft Will Tura hier sommige hun vrouw al binnen gedaan, anders kan je er niet zo BLIJVEN over doorbomen… 8)
                              Zou er nu geen enkele grapjas op het idee komen om een nick Will Tura aan te maken?

Spreek graag mensen MET een Porsche en niet OVER mensen die toevallig een “special car” hebben.
                                Dat er BB ers of BNN ers zijn met een Porsche heb ik lak aan.
                                Ze zijn welkom op het forum en iedereen kan er dan mee communiceren.
                                Heel veel BB ers en BNN ers staan al iedere week in een roddelblad.
                                Ik zou liever zien in welke Porsche(s) alle forumleden rijden.

PB

Zijn thread is aangemaakt met passie, niet uit status. :coolness:

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 132)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.