Bekende Belgen en Porsches…

Home Forum Zeverhoekje Bekende Belgen en Porsches…

• Maker
    Discussie
  • Naar aanleiding van dit artikel…

Click

Willy Sommers dus een 996 4S… Die mens heeft goeie smaak (en waarom zit hij hier niet op ‘t forum?? ruzie 😉 ) Het artikel lezende wist ik niet dat de 996 4S ook in 2008 nog gefabriceerd werd! 💡 :sarcastisch :mrgreen:
    Ik dacht dat ook Will Tura een echte Porschist is/was?
    Wie nog? Walter Grootaers? Koen Wauters?
    En was de rosse van K3 niet onlangs in het nieuws met een aanrijding waarbij haar 911 beschadigd werd en de schuldige vluchtsmisdrijf pleegde?

Wie kent er nog? Of wie weet met welke P onze Vlaamsche artiesten rijden?

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 132)
    • Allez, er is weer een Nederlander voor nodig om de boel te snappen :first:
      Ja, dat bedoel ik dus!
      Voor mij zijn de interessantste threads ook die waar er achter vijsjes gezocht wordt en een oude krel omgedoopt wordt in een “beter dan nieuwe” wagen en vooral als er foto’s bij staan, en foto’s = amusement.
      Maar als er alleen threads “mogen” geopend worden waarin voor de zoveelste keer de vraag gesteld wordt hoe je een Duitse Porsche moet importeren dan loop ik (samen met jullie) weg.
      Stel dat er hier iemand een thread opent over zijn restauratie en alleen maar technische dingen vraagt en nooit eens iets “teruggeeft” aan de community dmv een stomme foto af en toe… Op den duur ga jij ook zeggen “voor mij hoeft ‘t niet meer”.
      Verder snap ik ook niet dat je van degene die hier op ‘t forum zitten geinteresseerd bent met welke P ze rijden en van bekende Belgen dan blijkbaar niet. Ik dacht gewoon een thread op te starten waar er nog eens wat foto’s konden geplaatst worden van Porsches “die per ongeluk van bekende Belgen waren”, ik zie niet in waarom een foto van iemand hier op ‘t forum zijn Porsche persé interessanter kan zijn 😕 Ook Will Tura heeft misschien een Singer look-a-like staan? Waarom zouden we daar dan niet in geinteresseerd zijn? Waarom zou Will Tura niet gepassioneerd kunnen zijn door Porsche, en een forummer blijkbaar automatisch wel? Waarom zou er daar geen heel interessant verhaal kunnen aan vastzitten dat dan misschien niet door hem persoonlijk verteld wordt, maar desalniettemin interessant is?
      Wie is mvn17997 eigenlijk? Hebben we daar al een voorstelling van gezien of is het een trol die niets liever doet dan te kicken op het aantal replies dat hij op een zelf gestarte thread krijgt? :what:

Wat mush bedoeld is dat een forum ook ontspannend werkt met onzin-draadjes, af en toe een lach en een traan. Je hoeft niet overal te reageren als een topic iemand niet aanstaat 😉 [quote=”bladerunner” post=126345]Ik ben meer geïnteresseerd hoe een forumlid zijn passie beleefd, op zoek is naar zijn droom, zijn trotse foto’s plaatst.[/quote]Dating-sites?…………. :mrgreen:

[quote=”bladerunner” post=126345]Sorry Mush, maar ik denk dat jullie beiden mekaar een beetje verkeerd begrijpen. :engeltje:

Wat ik denk dat mvn17997 bedoeld is dat het hem (en mij trouwens ook niet) geen enkele reet kan schelen met wat de heren en dames BB rijden. Als ik mij interesseer aan hun gebral koop ik wel de Dag Allemaal of de Story waar ze toch allemaal zo graag in verschijnen om daarna maar te verkondigen dat ze nooit om een intervieuw gevraagd zijn. :ass:

Voor mijn part rijden ze allemaal met ne Porsche, Ferrari, Aston Martin of eventueel in nen Dacia, who the fuck cares!

En het stoort ons (althans mij niet) allerminst dat hier een topic over verschijnt, maar het kan toch niet de bedoeling zijn dat we met elke thread meegaand zijn, er mag toch gediscuteerd worden, er mogen toch andere meningen zijn. :what:

Ik ben meer geïnteresseerd hoe een forumlid zijn passie beleefd, op zoek is naar zijn droom, zijn trotse foto’s plaatst, ja zelfs welk soort moer hij gebruikt bij zijn restauratie dan te weten met wat de BB’s rijden, maar soit, wie het wel interesseert…, no problemo. :coolness:

Sorry, dit moest er even uit. :respect2:[/quote]

+1

mijn gedacht

Sorry Mush, maar ik denk dat jullie beiden mekaar een beetje verkeerd begrijpen. :engeltje:

Wat ik denk dat mvn17997 bedoeld is dat het hem (en mij trouwens ook niet) geen enkele reet kan schelen met wat de heren en dames BB rijden. Als ik mij interesseer aan hun gebral koop ik wel de Dag Allemaal of de Story waar ze toch allemaal zo graag in verschijnen om daarna maar te verkondigen dat ze nooit om een intervieuw gevraagd zijn. :ass:

Voor mijn part rijden ze allemaal met ne Porsche, Ferrari, Aston Martin of eventueel in nen Dacia, who the fuck cares!

En het stoort ons (althans mij niet) allerminst dat hier een topic over verschijnt, maar het kan toch niet de bedoeling zijn dat we met elke thread meegaand zijn, er mag toch gediscuteerd worden, er mogen toch andere meningen zijn. :what:

Ik ben meer geïnteresseerd hoe een forumlid zijn passie beleefd, op zoek is naar zijn droom, zijn trotse foto’s plaatst, ja zelfs welk soort moer hij gebruikt bij zijn restauratie dan te weten met wat de BB’s rijden, maar soit, wie het wel interesseert…, no problemo. :coolness:

Sorry, dit moest er even uit. :respect2:

Dat is gesproken se Mush!!! :first: :drink:

[quote=”mvn17997″ post=126277]Mijn eerdere bemerking over het topic komt uit mijn buikgevoel….

> De irrelevantie en arrogantie van een aantal bekende Belgen

> Als de auto een statussymbool wordt dan zit er iets grondig verkeerd (wat is anders de link met bekende Belgen?)

Mijn persoonlijke houding is om zo weinig mogelijk mensen met mijn garage te confronteren. Dat betekent dat ik meestal met de minst opvallende auto naar feestjes of gelegenheden ga. Behalve bij vrienden die mij kennen van de tijd toen ik mij geen Porsche kon veroorloven en die zelf een auto als het minst relevante object bezien wat betreft de persoonlijke relatie.

Er staat ook nooit iets ‘uitgestald’ op mijn oprit.

Dit vind ik op zich een topic waard – of ben ik te filosofisch?[/quote]

Sorry hoor, maar hier ga je even (no pun intended) kort door de bocht, of eigenlijk uit de bocht.
                Als jij vindt dat P een statussymbool is dan is dat jouw gedacht en ben je er slechter aan toe dan vele mensen. Mijn P is nen auto, een mooie auto, daar niet van, maar in de eerste plaats een auto, geen statussymbool.
                Zoals in een andere thread reeds gezegd: ik heb geen oprit dus de mijne staat WEL uitgestald, en ik zie persoonlijk niet in waarom ik dat niet zou doen. Ik heb evenveel recht om mijn auto op ‘t plein af te wassen als iemand met een Xsara Picasso.
                Maar ja “de mensen” hé? Als ik mijne Xsara Picasso (fictief voorbeeld want ik ga nog liever te voet) sta te wassen ben ik de goede huisvader die zijn auto wast op een mooie zondagnamiddag. Sta ik daar mijn P af te wassen dan ben ik “dien dikkenek die daar een beetje staat te stoefen met zijn dikke Porsche”. Zie je nu zelf niet dat de 2 situaties compleet hetzelfde zijn nl. iemand staat zijn auto te wassen?
                Wel, Mushroom don’t play that shit.
                ‘t Is mijn auto, ‘t is mijn gedacht, ik heb hem niet betaald met drugsgeld (dat heb ik voor mijn huis gebruikt :coolness: ) en ik zie hem graag. Wie daar een probleem mee heeft heeft issues.

De thread “Bekende Belgen” dan…
                Sorry hoor, maar als er hier op ‘t forum alleen gepraat wordt over met welk vijsje ne carburator van een ’72 moet vastgeschroefd worden en of het dan M5 of M6 is en gegalvaniseerd of geanodiseerd dan zit er hier binnenkort nog 5 man op dit forum en wordt er alleen nog iets gezegd/gevraagd als men een probleem heeft.
                De technische threads is de bestaansreden van dit forum maar daar mag wel een beetje “licht amusement” aan verbonden zijn ook, maw, ‘t mag niet te droog worden.
                Dus ja, bekende Belgen omdat die “herkenbaar” zijn, en je jezelf ermee kan identificeren. Ik moet mijn eerste Dag Allemaal nog kopen, of Story, of weet ik veel, en of Will Tura nu met de dochter van Willy Somers “vuil manieren” gedaan heeft of niet zal me aan mijn r**t roesten, maar als ik hoor dat hij met een P rijdt heb ik wel zoiets van “aha…” Begrijp je? 😉
                De lijn doortrekkend kom (ik toch) tot de conclusie dat een bekende Belg een gewone mens is, zoals een Porsche een gewone auto is. Als we er nu nog in slagen om dat de rest van de wereld laten in te zien zijn we goed bezig, alleen doe je dat niet door -als een dief in de nacht- uw Porschke ne keer buiten te halen.

Voor de liefhebbers van levensbeschouwende visies over het Porsche bezit heb ik een nieuw draadje aangemaakt onder de titel Porsche: Prestige Poen of Passie?

Mijn eerdere bemerking over het topic komt uit mijn buikgevoel….

> De irrelevantie en arrogantie van een aantal bekende Belgen

> Als de auto een statussymbool wordt dan zit er iets grondig verkeerd (wat is anders de link met bekende Belgen?)

Mijn persoonlijke houding is om zo weinig mogelijk mensen met mijn garage te confronteren. Dat betekent dat ik meestal met de minst opvallende auto naar feestjes of gelegenheden ga. Behalve bij vrienden die mij kennen van de tijd toen ik mij geen Porsche kon veroorloven en die zelf een auto als het minst relevante object bezien wat betreft de persoonlijke relatie.

Er staat ook nooit iets ‘uitgestald’ op mijn oprit.

Dit vind ik op zich een topic waard – of ben ik te filosofisch?

Ik weet dat Legear ook effe met een Panamera gereden heeft totdat hij besloten heeft om van de tankshop een drive-thru te maken. :drink:

legear.jpg

in ons vorstenhuis ook enkele Porschejes, niet…? Heb toch op zijn minst foto’s van Laurent met een 996 Turbo gezien…

[quote=”Mushroom” post=126080]Lol, of hoe er zich altijd wel iemand aan iets stoort.
                          Het nut van deze thread is nul, noppes. Maar als we alle threads met nul, noppes relevantie moeten sluiten, of waar er off-topic gegaan wordt in threads die wél relevant zijn… dan kunnen we bezig blijven.
                          Deze thread is wat het is.
                          …[/quote]

Daarbij, als het u niet interesseert, blijf er dan uit 🙄

Geen nood aan trollen in dit forum :ass: :coolness:

OT dan maar weer Bart Goor inmiddels oud, versleten en voetballer in 2e klasse is ook een Porsche rijder

:applaus:

[quote=”Mushroom” post=126080]
                                  Will Tura spreekt me persoonlijk niet aan als artiest, evenmin als Willy Sommers, maar als ik dan zo per ongeluk hoor dat ze beiden met een P rijden heb ik dan toch iets van “Hmmmm, interesting”, terwijl ik dan even door mijn baard graai :engeltje:
                                  Ik vind dat interessant. Moest ik nu Will Tura tegenkomen (not likely) dan zou ik hem toch graag eens spreken over zijn Porsche geschiedenis, want die mens heeft al één en ander gehad qua Porsche, zie je?
                                  Dezelfde interesse bij hem als bij elk nieuw lid dat hier toekomt. “Hoe komt het, en waarom Porsche”[/quote]

+1 😀

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 132)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.