Bekende Belgen en Porsches…

Home Forum Zeverhoekje Bekende Belgen en Porsches…

• Maker
    Discussie

• Mushroom
    Deelnemer

Naar aanleiding van dit artikel…

Click

Willy Sommers dus een 996 4S… Die mens heeft goeie smaak (en waarom zit hij hier niet op ‘t forum?? ruzie 😉 ) Het artikel lezende wist ik niet dat de 996 4S ook in 2008 nog gefabriceerd werd! 💡 :sarcastisch :mrgreen:
      Ik dacht dat ook Will Tura een echte Porschist is/was?
      Wie nog? Walter Grootaers? Koen Wauters?
      En was de rosse van K3 niet onlangs in het nieuws met een aanrijding waarbij haar 911 beschadigd werd en de schuldige vluchtsmisdrijf pleegde?

Wie kent er nog? Of wie weet met welke P onze Vlaamsche artiesten rijden?

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 132)
      • Lol, of hoe er zich altijd wel iemand aan iets stoort.
        Het nut van deze thread is nul, noppes. Maar als we alle threads met nul, noppes relevantie moeten sluiten, of waar er off-topic gegaan wordt in threads die wél relevant zijn… dan kunnen we bezig blijven.
        Deze thread is wat het is.
        Will Tura spreekt me persoonlijk niet aan als artiest, evenmin als Willy Sommers, maar als ik dan zo per ongeluk hoor dat ze beiden met een P rijden heb ik dan toch iets van “Hmmmm, interesting”, terwijl ik dan even door mijn baard graai :engeltje:
        Ik vind dat interessant. Moest ik nu Will Tura tegenkomen (not likely) dan zou ik hem toch graag eens spreken over zijn Porsche geschiedenis, want die mens heeft al één en ander gehad qua Porsche, zie je?
        Dezelfde interesse bij hem als bij elk nieuw lid dat hier toekomt. “Hoe komt het, en waarom Porsche”

+1
          maar dit onderwerp wordt ondertussen wel duchtig bekeken.

[quote=”mvn17997″ post=126002]Eerlijk gezegd vind ik bekende Belgen en Porsches het meest oninteressante onderwerp sinds jaren …[/quote]

+1000

‘t Is al erg genoeg dat de BB altijd zo interessant willen doen. :puke:

[quote=”mvn17997″ post=126002]Eerlijk gezegd vind ik bekende Belgen en Porsches het meest oninteressante onderwerp sinds jaren …[/quote]

+10000 :puke:

Ik zie echt niet wat er interessant is in zo in onderwerp en weten met wat andere rijden… puur voyeurisme :wtf:

Hmmmm, de bedoeling van deze topic blijkbaar niet helemaal juist begrepen Johan?
                ‘Bekende Belgen’ zijn allemaal faked, gij zijt nen echten 😉

Effe off topic…

Onboard filmpje bij mij in de Porsche tijdens KP 2 (Beveren), Rally Omloop van Vlaanderen 2012 (Roeselare): http://www.youtube.com/watch?v=4Y8FNR8feM0&list=UUhnHS_x9cJZ67DzsUQOwyaA&index=1

Belgie is dan toch ergens goed in :salut:

Zal ik even de thread hijacken en er wat spice insteken ? Van Tuthill gesproken:

(wel even doorspoelen naar 1 minuut en 10 seconden)
                      Niet alleen een fantastische Tuthill 911, maar ook wat gepalaver over de Belgische historic rally scene !

Eerlijk gezegd vind ik bekende Belgen en Porsches het meest oninteressante onderwerp sinds jaren …

S2

[quote=”AutosDekens” post=125962]….2011 en 2012 met een andere Porsche (ook bij Tuthill gebouwd) het BK gereden en de titel binnen gehaald, ik ben gestrand op de 2e plaats met mijn zelf gebouwde Porsche ;-)[/quote]

Heb het gevolgd op Pitstop.TV 🙂 Voor de telenet kijkers te volgen op Life! denk ik 🙂

[quote=”911_NL” post=125866][quote=”Mushroom” post=125795] Koen Wauters?[/quote]

Koen en Kris racen in Porsches … wil je dat mee laten tellen in dit topic

Ik vraag me af of de 550 (State Of Art) Spyder waar hij de Mille Miglia in heeft gereden van hemzelf is :popcorn:[/quote]

De 550 Spyder is van Albert Westerman, eigenaar van “State of Art”. Hij heeft er meerdere in zijn collectie.

[quote=”porsche914orange” post=125803]Glenn Janssens heeft een 74 RSR Martini Replica gebouwd door Tuthill.[/quote]

de 73er RSR Martini replica rallywagen van Glenn werd vorig jaar verkocht. De wagen was volledig FIA maar niet voldoende om in België te kunnen meestrijden voor de titel in het BK historic rally. Glenn heeft in 2011 en 2012 met een andere Porsche (ook bij Tuthill gebouwd) het BK gereden en de titel binnen gehaald, ik ben gestrand op de 2e plaats met mijn zelf gebouwde Porsche 😉

Bart Verhaeghe, voorzitter Club Brugge met ne 997 Turbo :driver: :driver: :driver:

Vroegere Vrt-baas en huidig directeur bij Bekaert Bert De Graeve rijdt met een 997 targa .

Karen moet nog wel leren parkeren, heeft hare velg tegen den borduur geschuurd zo te zien 😛 😛

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 132)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.