bekendmaking nieuw model 960

Home Forum Porsche Talk bekendmaking nieuw model 960

• Maker
    Discussie
  • p960.jpg

porsche denkt aan de lancering van de 960 tegen 2017 voor het marktsegment net onder de 918.
    de middenmotor zou een achtcylinder worden met 4 turbo’s goed voor ong 650 pk

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
    • Mush we gaan nog de lotto gewonnen hebben . :applaus:

Met een beetje geluk worden er maar 2 geleverd en de rest de shredder in!!! :first:
        Wordt het toch nog een klassieker! :happydance:

Ik heb al van meerdere annulaties gehoord. Als het zo voortgaat wordt dat sneeuwballeke een lawine !

Euh ja zijn beiden een 991 model *porsche

Maar is zo van een kameraad bestelt een 991 turbo en hij “maar” een 991 50th. Terwijl het “maar” een verschil van een kleine 50.000 euro is ten opzichte van een 991 turbo S. Dus mijnheer bestelt een 991 turbo S en annuleert een 991 50th (sorry als hij nu mee leest want blijkbaar lezen sommigen hier als gast).

Het belangrijkste blijft dat ik nog steeds zijn 991S kan overnemen en dankzij zijn wijzigingen zal ik deze misschien ook wat sneller in mijn bezit hebben.

Gisterenavond was hij er ook bij en Porsche had al gebeld om te zeggen dat ze al een andere potentiële klant voor de 991 50th hadden. Die van bij carrera Motors blijkt trouwens ook al verkocht te zijn.

[quote=”Funny” post=140361]Alweer een Belg minder die een 911 50 jaar bezit . :applaus: :applaus: :applaus:[/quote]
              Alweer eentje die vrijkomt voor iemand hier op ‘t forum!! :happydance:
              Ziet een 991 Turbo S er niet uit als een 991 misschien? 😕

+1 🙄

[quote=”Vincent_991″ post=140360]Nu even zonder op mensen hun tenen te willen gaan staan : mijn gebuur heeft een 991 50th besteld en hij mag van de garage annuleren. Want hij zei deze voormiddag dat hij dan dan toch maar voor een 991 turbo S gaat gaan. Zijn uitleg : wat zijt ge nu met een wagen die er zoals elke 991 uit ziet? En hij heeft al een 991S wat in zijn ogen hetzelfde is (en die ik dan ga overnemen).[/quote]

Damn, der bestaan toch speciale mensen hoor, om het zo te zeggen. 😯

Alweer een Belg minder die een 911 50 jaar bezit . :applaus: :applaus: :applaus:

Nu even zonder op mensen hun tenen te willen gaan staan : mijn gebuur heeft een 991 50th besteld en hij mag van de garage annuleren. Want hij zei deze voormiddag dat hij dan dan toch maar voor een 991 turbo S gaat gaan. Zijn uitleg : wat zijt ge nu met een wagen die er zoals elke 991 uit ziet? En hij heeft al een 991S wat in zijn ogen hetzelfde is (en die ik dan ga overnemen).

Gelukkig heb ik mij geen 911_50 gekocht, nu kan ik hier voor gaan 😛

Zoals een carrera GT 😕
                          Die zijn ook onbetaalbaar en zelfs terug in prijs stijgend :bounce:

En wat gaat die 960 Kosten?
                          Marktsegment net onder de 918 dus prijs ook er net onder?
                          Dus voor een kleine 500.000 euro te koop?

ach, binnen twintig jaar gaan die immers ook voor een appel en een ei weg

Lijkt mij een schoon pensioen cadeau’ke. Bij deze :coolness:

Ik zit daar niet direct op te wachten !Het zal toch niets zijn voor mijn portemonnee 😥 😥

een UBERCayman dus :mrgreen: :up:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.