bel-me-niet-meer.be

Home Forum Zeverhoekje bel-me-niet-meer.be

• Maker
    Discussie

• bladerunner
    Deelnemer

Ik kreeg de laatste tijd bijna dagelijks telefoon op mijn vaste lijn voor van alles en nog wat, voor aankoop van onderbroeken tot diepvriesprodukten en vandaag zelfs Artsen zonder grenzen. Altijd bellen ze met privénummer. Nu heb ik wel sympathie voor Artsen zonder grenzen maar ze moeten mij niet telefoneren voor geld :think: .

Na even met mijn collegas van de teleboetiek gebeld te hebben om mijn lijn privé te zetten zodat mijn nummer nergens meer vemeld is, zei men mij dat ik beter gebruik kan maken van volgende website:

https://www.bel-me-niet-meer.be/homepage

Heb mij direkt ingeschreven en nu zou de ellende moeten stoppen, dus voor diegene die het ook beu zijn, een tip. :salut:

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • PB

Vergeet niet dat de postman VERPLICHT is om de folders (waar bpost voor betaald werd!) in de bus te steken.
        Andere reclame krijg ik echt niet meer in de bus, behalve dan de winkels waar ik effectief klant ben en een klantenkaart heb.
        Uitzonderingen hierop zijn Porsche en Audi bij mij. 😎

Die Robinson lijst is maar een fabeltje. Het helpt niet, heb ik ondervonden. Dus ik twijfel of die telefoon-blok dan wel effectief zou zijn.

Ik heb een bloedhekel aan dat soort telefoons. De meeste oproepen met privé nummer komen van call-centra, zeker de helft vanuit het buitenland. Bij mij vragen ze meestal om met de zaakvoerder te spreken. Tussen haakjes: nog nooit heeft één klant gevraagd naar de zaakvoerder. Wat doe ik dan? Ik zeg, wacht even, ik geef hem door. Dan laat ik de lijn open met de telefoon van de haak en ga verder met wat ik bezig was. Een kwartiertje later kun je rustig inhaken. Ik verkneukel mij er gewoon in om die kl-zkken te laten wachten op wat toch niet komt! 😈
          En neen, die bellen echt niet terug!

PDS

Wij krijgen tegenwoordig héél veel telefoons van Nederlands met de vraag of we geen gebruikte camions of kranen te koop hebben :bounce: :bounce:

Echt vervelend :ass:

Wim

Bel mij niet register hier in Nederland werkt :up:

Privé nummers doorschakelen naar het antwoordapparaat indien het niet stopt.

PB

Nog eentje, maar dan om geen geadresseerde reclamefolders meer in je brievenbus te krijgen: >> Robison list <<
                  En dat in combinatie met een Geen Reclame drukwerk sticker, die je kan afhalen op het gemeentehuis. :hail:

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.