- Dit onderwerp bevat 18 reacties, 9 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren, 4 maanden geleden door .
-
Discussie
-
18 juni 2012 om 16:41
ik denk eraan om een WAW (velomobiel) te kopen……
nu heb ik al een paar maal een velomobiel zien rijden waarop reclame word gemaakt, 1 x een persoon tegen gehouden, en hem eens gevraagd hoeveel hij daarvoor kreeg ( zwarte WAW met opschrift van een kapperszaak), ‘t was 50 euro/maand, dus 600 euro/ jaar
nu vraag ik mij af of je zoiets moet aangeven aan de belastingen (denk het wel, want is een inkomste….),
en hoeveel je daarop belast word ❓een velomobiel is (en blijft) toch iets zalig, en ne scheve voet gaat me denkelijk toch niet kunnen tegenhouden ❗
bij de belastingen weten ze het ook blijkbaar niet 🙄 , want na een telefoontje (wachtijd: zeer lang….) hebben ze me een e-mail adres gegeven om de vraag te stellen, want via telefoon konden ze daar niet op antwoorden, ze wisten het gewoon niet, dus een e-mail gestuurd naar het door hun vermelde adres……
antwoord, vandaag : nul komma niks…….
hopende voor de komende dagen ……ik moet de fiets nog bestellen, ‘kweet niet goed in welke kleur ❓
(moest er iemand geroepen vinden om reclame te maken, dan mag die de kleur kiezen, e-mail: symonspatrick@hotmail.be )
maar dit is een voorbeeld :
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.