Belcar GT4 endurance championship

Home Forum Porscheforum On Track Trackday Circuit Talk Belcar GT4 endurance championship

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 50)
    • Maar wel P1 in de Qually ! Topprestatie weeral dus !

Succes Johan. :up: :up: :up:

Idd Spa !!! 😀

Euh, Johan, moet het niet Francorchamps zijn ipv Zolder :popcorn: :engeltje:

Dit weekend zijn we in Zolder Spa met de Cayman, alle supporters weer welkom (box 33/34 oud pitlane)
              Heb nog geen cm met de Cayman op Spa gereden mijn teamgenoten al een race gewonnen, zal alle hens aan dek zijn om het tempo snel op te pikken…….

En nog een stukje video van de race vorig weekend met de funcup op Mettet waar we onze P2 in het klassement konden behouden dankzij een P4 in de race

Goh wat een mooie foto van het insturen van de kleine chicane. Je ziet dat daar letterlijk elke centimeter gebruikt is aan de rechterkant. Prachtig precisiewerk !

Ik weet niet of het verstandig is voor mezelf, maar ik wens het je toe Jokke dat ik dit weekend moet supporteren vanonder een doorweekte paraplu 😉

Weinig tijd om te forummen de laatste tijd, maar een woordje van dank voor de sympathieke supporters van dit forum die gisteren langskwamen !! Super !

🙂

:happy: was ikzelf nog niet opgekomen, kwam vroeger regelmatig voorbij, mijn grootmoeder woonde in de Hoegaardenstraat.

[quote=”Bert V.” post=269521]Vandaag naar de Belcar gaan kijken, heb de Jokke uit de Cayman zien komen 😯 😯 snakken naar adem en vooral verkoeling….
                        Hopelijk gaat het al terug iets beter nu :popcorn:
                        Stond trouwens ook een mooie 911T, denk van iemand uit de vleesindustrie :coolness:[/quote]
                        Helaba,
                        ik ben Boma niet he 8) (als je mij bedoelt), gewoon beenhouwerke 😉

Dat valt te zien. Als je wil zien hoe we P2 of P3 (met zekerheid) verloren……

Spijtig, dom van die kerels dan !
                            kikker en schorpioen !

En kan je zo geen klein zacht liefdevol tikje uitdelen zoals in een huurkart ? Of zijn die funcups te fragiel daarvoor ?

Ze weten goed genoeg wie vooraan rijdt. Is gewoon ego en dwaas doen. Raar sfeertje op dat vlak.

Dan kan je je alleen maar afvragen hoe dat komt. Mijn beste gok is onwetendheid. Kwaaie wil lijkt me dom omdat inderdaad beide partijen verliezen.
                                Volgens mij weten ze gewoonweg niet dat er een snellere deelnemer achter hun zit ! Hetgeen de inefficiëntie van blauwe vlaggen onderstreept bij zo een drukke race !
                                Misschien invoeren zoals op Le Mans, incar vlaggendisplay. Je krijgt dan op je dash de vlag te zien die voor jou relevant is.
                                Maar dan nog. Je hangt met 5 auto’s samen, 2 a 3 rijen breed, welke is de snellere die je moet doorlaten, en met welke lig je in battle. Toch allemaal niet zooooo simpel te stellen en op te lossen ?

Is inderdaad zeer irritant voor de snellere jongens !

P2 in het kampioenschap en als we het schrapresultaat (je slechtste uitslag of uitval mag je schrappen) staan we zelfs virtueel op 1.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 50)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.