Belgian Masters 19/10/2014

Home Forum Porscheforum On Track Trackday Circuit Talk Belgian Masters 19/10/2014

• Maker
    Discussie
  • Iemand naar Zolder dit weekend 19/10/2014 ?

Op 19 oktober vindt op Circuit Zolder de Belgian Masters plaats. Dit is dé grote internationale autowedstrijd van het jaar voor de bezoekers van Circuit Zolder. Naast de finale van het Belgisch GT kampioenschap (BRCC) kan u ook genieten van de halve finale van het Blancpain Sprint kampioenschap (vroegere FIA GT met Aston Martin, Audi, BMW, Ferrari, Lamborghini, McLaren, Mercedes, Nissan en Porsche) op Circuit Zolder.

Ik ga met PDS :drink: zelfs 30min sturen on track :lekker: :relaxman: :happydance:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
    • jep nu lukt het wel, mooie beelden en knappe sound :music:

Lukt zeker nu :up:

[quote=”youyou” post=185257]ik kan die beelden niet zien[/quote]

zou moeten lukken ? :wtf: :engeltje:

ik kan die beelden niet zien

nog even eens terug kijken :first: :coolness:
              .
              brullen !!!

nog

mooie beelden

PDS

[quote=”KROKODILE” post=182315]Ja ja het was een top dagje ,ook nieuwe forummer leren kennen :up: :up:[/quote]

Ik heb daar ook ne forummer leren kennen 😆

:popcorn:

Ja ja het was een top dagje ,ook nieuwe forummer leren kennen :up: :up:

PDS

[quote=”Mikey” post=182248]Ik had al een vermoeden dat er iets te doen was in zolder toen ik vanmorgen jullie GT3’s zag staan bij den Total in Tessenderlo.[/quote]

Dan had je beter is goeiendag komen zeggen ! 😉

PDS

Leuke foto’s mannen ! :respect2:

:relaxman: leuke foto’s Momenol :drink:

zag er precies weer goed uit 😀 , jammer dat ik er niet bij was 😥

[quote=”Mikey” post=182248]Ik had al een vermoeden dat er iets te doen was in zolder toen ik vanmorgen jullie GT3’s zag staan bij den Total in Tessenderlo.[/quote]

Passen die niet op de p

Ik had al een vermoeden dat er iets te doen was in zolder toen ik vanmorgen jullie GT3’s zag staan bij den Total in Tessenderlo.

[quote=”pds trading” post=182240]Jaja ! Het was weer fun :happydance:[/quote]

PDS

Jaja ! Het was weer fun :happydance:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.