Belgian Masters 19/10/2014

Home Forum Porscheforum On Track Trackday Circuit Talk Belgian Masters 19/10/2014

• Maker
    Discussie
  • Iemand naar Zolder dit weekend 19/10/2014 ?

Op 19 oktober vindt op Circuit Zolder de Belgian Masters plaats. Dit is dé grote internationale autowedstrijd van het jaar voor de bezoekers van Circuit Zolder. Naast de finale van het Belgisch GT kampioenschap (BRCC) kan u ook genieten van de halve finale van het Blancpain Sprint kampioenschap (vroegere FIA GT met Aston Martin, Audi, BMW, Ferrari, Lamborghini, McLaren, Mercedes, Nissan en Porsche) op Circuit Zolder.

Ik ga met PDS :drink: zelfs 30min sturen on track :lekker: :relaxman: :happydance:

11 reacties aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
    • Ook geweest onverwachts vandaag 🙂

gsm pic:

[IMG]http://i.imgur.com/VyjTkpz.jpg[/IMG]

DSC08607.jpg

DSC08615.jpg

DSC08616.jpg

DSC08613.jpg

:first: FUN vandaag :driver: zeker het laatste 15 min dan was er echt bijna niemand meer aan het rijden *luv

Ik kom mss mee met de 964 speedster van de paddock

Wij zijn zondag ook in de paddock met de Cayman R

Tot zondagnamiddag !
              Benieuwd wie ik allemaal tegenkom !

[quote=”bccars” post=181798]Ik ben er normaal gezien zondag. En ik weet nog 1 lid van hier dat daar staat met zijn voiture in de paddock. Maar ik laat het aan hem om dit met de wereld te delen of niet, privacygewijs …[/quote]

Ik dus 😀

Ook via Heinz

Vanacht nog in De Pits gelogeerd, en toen we gisteren aankwamen waren ze aan het fietsen op het circuit … Beetje een gek zicht.

Ik ben er op uitnodiging van Heinz Aalst,omdat ik mijn motormanagement heb laten aanpassen.

Heb nog 2 inkom tickets met doorlaat wagen,en 1 ticket om deel te nemen aan de Dreamcar meet &greet,uw auto moet wel van s’morgens ten laatste 10 uur tot 16 uur ter plaatse blijven.

Laat mij maar iets weten als je interesse hebt,het gaat je wel een paar :drink: kosten.

Wij zijn zondag ook van de partij :happydance:
                      Weliswaar van op de zijlijn :coolness:

Ik ben er normaal gezien zondag. En ik weet nog 1 lid van hier dat daar staat met zijn voiture in de paddock. Maar ik laat het aan hem om dit met de wereld te delen of niet, privacygewijs …

PDS

:drink: :drink:

11 reacties aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.