Below zero ice driving

Home Forum Porsche Uitstappen Below zero ice driving

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • PT

Bccars, ik denk dat Mark de pde te Finland bedoelt.

filmpje van ice driving ziet er zaaalig uit :applaus:

Desgevallend worden de eigen wagens meegenomen in een afgesloten trailer en / of vrachtwagen. De Opels en BMW M3 zijn tevens te huur.

Bij PDE in Belgie leer je relatief weinig voor het geld denk ik (als ik mis ben hoor ik dat wel van Mush en Funny). Dan moet je eigenlijk als naar de Porsche Sport Driving School in Duitsland, maar daar hangt ook een prijskaartje aan vast.
            Zelf heb ik de meeste graden van de pilotenstages van EMA doorlopen. Zij bieden gelijkaardige opleiding van de Sport driving school, maar voor een fractie van de prijs. Welliswaar geaffilieerd met Peugeot, maar laat je daar niet door verblinden, er staat ook een Hommel (rwd, buizenchassis) ter beschikking. En denk niet dat je perse een Porsche Turbo onder je kont moet hebben om iets te leren. En de instructeurs zijn er effectief om je iets bij te brengen, en om je aan te sporen om harder en sneller te gaan, geen gepamper, maar uitdagend. Hier leer je mijns inziens veel voor relatief weinig geld.

http://www.peugeot-driving-academy.be/site/auto_pilootstages-nl-353-218.html?&p=8

Een aanrader voor autofreaks die meer willen dan met een paar porsches spelen ! Je kan er ook groepsevenementen doen, op maat zelfs denk ik. Ik geloof dat de mannen van bend (Lotus) daar al evenementen gedaan hebben.

Dan zou ik toch eerder voor de porsche driving experience gaan…. PT en funny hebben dit al gedaan maar mss es leuk om dit met een porscheforumgroep te doen?

http://www.csl-x-treme-events.com/nl/totale-evenementen

Hier kan je betaalbaar “below zero” gaan scheuren.

ziet er inderdaad top uit. :driver: :driver:

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.