beltoon op de gsm

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen beltoon op de gsm

• Maker
    Discussie
  • hoi p rakkers
    ik zou graag een beltoon instellen op mijn gsm van het geluid van een 911 (luchtgekoeld) in actie
    op youtube staan er vele op
    weet iemand of ik deze ook op mijn gsm kan zetten
    en hoe dan wel

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
    • [quote=”havermanst”:1agtay2t]da zal ik één van de volgende donderdagen eens uittesten dan flitser 🙂 [/quote]

jep da moetten we doen he 😉 wel tussen pot en pint he :mrgreen:

da zal ik één van de volgende donderdagen eens uittesten dan flitser 🙂

😆 😆 😆

yes tis gelukt, zal nu wel effe langer duren voor ik mijn gsm opneem
            gewoonweg een zalige beltoon :mrgreen:

[quote=”havermanst”:2nsq27gm]flitser,

als ge ooit het boek Porsche 911. Der luftgekühlte Boxermotor van Thobias Aichele vindt op ebay ofzo,
              daar zit ne CD bij met geluid van de 911.

Ik heb via amazon een paar exemplaren gevonden, maar de prijs was niet echt goedkoop te noemen.

Den boek heb ik normaal gezien dubbel, de CD niet . Jaren geleden ooit ne keer CD uitgeleend , weet niet meer aan wie en nooit meer teruggezien 🙁 [/quote]

zal ik die andere cd lenen he tim 😛

Hoi Flitser,

Je kan ook via ” zedge.net ” ringtones en eventuele achtergronden GRATIS downloaden. :mrgreen:
                Geeft een zeer goed resultaat.
                Je hoeft enkel rechts boven je type van GSM ingeven en dan kan je aan de slag.
                Als je GSM een geheugen kaartje heeft kan je uw sound gewoon downloaden op uw kaart via de computer , anders via ” blauwe -tand ” :mrgreen:

Veel Suc6.

Grtz

Ron

[quote=”havermanst”:7codcbt1]flitser,

als ge ooit het boek Porsche 911. Der luftgekühlte Boxermotor van Thobias Aichele vindt op ebay ofzo,
                  daar zit ne CD bij met geluid van de 911, maar de prijs was niet echt goedkoop te noemen.
                  [/quote]
                  Waarom kopen of geld aan geven, internet staat vol.

Zie ook de 2 mooie links van “MRD-Porsche” prachtig toch en gratis 😀

flitser,

daar zit ne CD bij met geluid van de 911.

Ik heb via amazon een paar exemplaren gevonden, maar de prijs was niet echt goedkoop te noemen.

Den boek heb ik normaal gezien dubbel, de CD niet . Jaren geleden ooit ne keer CD uitgeleend , weet niet meer aan wie en nooit meer teruggezien 🙁

thx makkers
                      nu nog zoeken hoe ik da op mijn gesm krijg se
                      ja ikke en pc , das een ramp ze

AUB: http://www.albertweb.de/Sound-Spiele/Sound.htm

en AUB: http://boxermotor.com/sounds.html

TIP: 2e link,935 “Baby” Gruppe 5

[quote=”flitser01″:1hclrkp4]zal ik eens gaan zoeken bij google.ik vermoed wel dat ik polyfoon heb moet ik dan polyfoon intikken in de plaats van mp3
                          alvast bedankt[/quote]
                          Een polyfone beltoon is in tegenstelling tot een monofone beltoon, opgebouwd uit geluiden van verschillende toonhoogten.
                          Met polyfone beltonen kunnen veel realistischer geluiden geproduceerd worden omdat er meer tonen beschikbaar zijn maar je GSM moet ze wel ondersteunen. Je kan dat zien als je kijkt welke extentie je GSM gebruikt bij zijn standaard tonen, als je dat weet kan je op zoek.

Voor een Porsche geluid zit je prima met MP3 hoor.

zal ik eens gaan zoeken bij google
                            ik vermoed wel dat ik polyfoon heb
                            moet ik dan polyfoon intikken in de plaats van mp3
                            alvast bedankt

[quote=”flitser01″:2dyhkzxw]hoi p rakkers
                              ik zou graag een beltoon instellen op mijn gsm van het geluid van een 911 (luchtgekoeld) in actie
                              op youtube staan er vele op
                              weet iemand of ik deze ook op mijn gsm kan zetten
                              en hoe dan wel[/quote]

Daar heb je You Tube niet voor nodig.
                              Zoek op internet gewoon een goede 911 sound in MP3 formaat en plaatst die op je GSM.
                              Heb je een GSM die polyfone tonen ondersteund dan kan je voor een beter kwaliteit gaan.

Bij de moderne GSM’s heb je een kabel bijgeleverd die je kan aansuiten op je PC, zo download je de toon dan.
                              Nadien kan je de toon dan toewijzen aan een beller of groep.

Bezorg me desnoods via PB je email en voorkeur van wagen en ik stuur je dan wel een MP3 dat je eens kan testen.

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.