ben nieuw lid

Home Forum Porscheforum Stel jezelf even voor ! ben nieuw lid

• Maker
    Discussie
  • hey allemaal vandaag ben ik trotse eigenaar geworden van deze 996 turbo ik droomde hier al lang van en vandaag is de dag gekomen , had vroeger al een targa van 1975 ( oldtimer ) en de kriebels zijn nooit meer weg gegaan , ik hoop op deze forum veel nieuwe mensen te leren kennen die dezelfde passie delen voor het merk als ik

Attachments:
    • WP0ZZZ99Z3S680458_1.jpg
    • WP0ZZZ99Z3S680458_2.jpg
    • WP0ZZZ99Z3S680458_3.jpg
15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
  • PB

0

Benvenuti Kempenzoon,
        Mooie bolide heb je daar, proficiat.
        Veel veilige km toegewenst.
        Ciao,
        Luc

0

Welkom, en joa, den dezen is ok van de Kempen (Mol) :relaxman: :relaxman:

0

Very nice & welkom!

0

Wow sjieke P man !

Wees welgekomen.

0

Welkom, ja inderdaad een mooie wagen, veel geluk en rijplezier. :driver:

0

Mooie P.
                  Welkom.

0

:applaus: :applaus: :applaus:

0

zijn hier nog mensen van de kempen van antwerpen ( turnhout ) ???

0

Welkom :drink: veel rijplezier :driver: en hopelijk tot op onze evenementen

0

“Porsche uitstappen” aanklikken en volgen.
                          Succes

0

Evenementen of uitstappen worden aangekondigd .Gewoon het forum wat volgen .
                            Volgende week is er een beurs ,interclassics en topmobiel in de Mecc te Maastricht .
                            Dit komt nu op het forum ,er zijn verschillende leden die gaan en we kunnen eventueel ergens afspreken .
                            Volgende afspraak is op 2 februari een Real life cafe met Quiz ,locatie nog niet geweten .

0

[quote=”coco turbo” post=116254]hey allemaal , ben wel nieuw lid maar hoe kom ik treffers of meeting datums te weten of adressen al vast bedankt[/quote]

Vragen aan de bastards, zij weten wel raad. 🙂

0

verrie naaijs doede…!

0

hey allemaal , ben wel nieuw lid maar hoe kom ik treffers of meeting datums te weten of adressen al vast bedankt

0
                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.