Ben op zoek naar Plastidip

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Ben op zoek naar Plastidip

• Maker
    Discussie

• J

zoals de titel zegt.

Ben mijn velgen aan het dippen en ik wil daarna nog een bumperke hier en daar dippen.
      Maar ik kom tekort.

Kent iemand een winkel in de kempen waar ik naartoe kan om bij te halen?
      De bussen die ik nu heb komen van het Antwerpse maar ik heb geen zin om er weer zover voor om te rijden…

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
      • Goh, ik heb daar vorige week het busje vast gehad (staan aan de inkom) toen ik aan het wachten was op mijn beurt,
        maar durf het niet te zeggen of het echte is… :think:

J

Yep, is wel geen echte plastidip denk ik.

[quote=”G-man” post=166539]Ik heb er ondertussen nog ene gevonden in Lommel. [/quote]

Timmermans?

Autoshop vandeneynde in heusden-zolder daar haal ik spuitfolie voor velgen . 😮

Je kunt ze ook online bestellen bijv. bij Conrad

je kan ook snoer964 vragen om voor jou een paar flacons aan te schaffen met vriendenkorting en @ 5 euro port komen ze per post of kiala bij jou in de bus vallen.

J

Wetteren is niet echt bij de deur, toch bedankt.

Ik heb er ondertussen nog ene gevonden in Lommel.
                    Morgens eens gaan zien want ik moet mijn P klaar hebben tegen 4 mei!

Een vriend van mij is daar invoerder van ,maar die zit wel te Wetteren Kapellendries 7
                      0475/33 02 98 maar dat is nog verder voor jou natuurlijk .
                      succes

J

ik heb al twee velgen gedaan, links voor en achter.

Dus voor de twee andere kan ik wel foliatec gebruiken, het eventuele kleurverschil zal dan niet zo opvallen.
                        Merci alvast.

Moest er nog iemand anders winkels kennen, laat maar weten.

Janssens Geerinck in Turnhout zou er ook hebben.

PT

Het merk Foliatec, (tegenhanger van Plastidip), kan verkregen worden bij autoonderdelen claeys te Turnhout. http://www.claeysparts.be

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.