ben pappie geworden

Home Forum Zeverhoekje ben pappie geworden

• Maker
    Discussie
  • Het was reeds aangekondigd… als reden waarom de 996 zal moeten gaan, maar vrijdag om 16u01 was het zo ver; en heb ik van het grootste geluk dat men kan overkomen mogen proeven!! Ik ben pappie geworden van een flinke meid! Maiwen Portzky groet u fier, met haar 3.5 kg en 50.5 cm… 😀 D D

Als ze iets van haar pappie heeft, is de kans groot dat er binnen 18 jaar in de regio van Gent/Merelbeke een mooie meid met een Porschke rond zal tuffen… 😉 Laat ik voorlopig nog maar wat trachten te genieten van hopelijk nog enkele rustige jaren… 🙄

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
    • dank aan allen voor de aangename reacties… en correcte reacties! 😉 want er is hier niet zo veel meer geslapen de laatste dagen… haha. Pappie heeft (om mama wat te ontlasten na vier slapeloze nachten in het ziekenhuis) al heeeel wat ‘qualitytime’ kunnen doorbrengen ‘s nachts met zijn dochter… en haar pampers… en haar spuwdoekjes… 😆

Maar inderdaad… 1 blik, en je hart smelt weer…

De 996 is trouwens een uurtje geleden verkocht!! De eerste die effectief kwam kijken, was evenzeer ‘verkocht’, en heeft hem genomen… Ik heb er geen echte superprijs voor gekregen, maar goed, er zijn nu dus andere prioriteiten! Maar van zodra het mogelijk is, komt er wel iets nieuws van uit Stutgart! Misschien, gezien het praktisch gemak, zijn de dagen dat ik dagdagelijks met een Porsche reed, misschien wel voorbij, maar dit laat de mogelijkheid open om een meer ‘extreme’ Porsche te kopen… een 964 RS of een oudere RS’R73 replica’tje of whatever… we zien wel… dat is allemaal nog toekomstmuziek… De eerstkomende muziek de komende jaren zal Kabouter Plop zijn, of K3… vrees ik 😉

Proficiat man!!!
        En ‘lepel’ haar het Porsche-virus maar al in 😆
        Mijn dochter werd vorig weekend 9 jaar en zij kent al meer van Porsche dan eender welke 9-jarige jongen van haar klas 😆 😉
        Leuk als je aan het rijden bent en plots hoor je ‘papa papa , kijk daar … nen Turbo’
        Veel plezier met jullie dochter!

Proficiat ❗ ❗ ❗ . Ik heb zelf ook een dochter en een zoon. Dochter is nu 4.5 jaar en is toch speciaal die vader-dochter relatie. Zoon wordt in oktober 2 en een echt “varken”. De 996 weg doen? Snap ik goed. Destijds de 968 ook weggedaan voor de geboorte. Maar nu is het terug plezier. Beiden kennen het woordje PORSCHE al heel goed en telkens ruzie om mee te mogen rijden 😆 .

En tegelijk innige deelneming. Gedaan met de rustige nachten 😆 . De eerste maanden een “kleine slapende of wenende baby” waar alle vrouwen smoorverliefd naar kijken maar na een paar jaar meestal de “oogappel van de papa” 😉 . Wat geeft je voldoening na een dag werk, als je thuis komt en er hangen een paar bengels rond je benen ❗

WB

Proficiat man……..blij dat ervan uw kant toch gelukkig nieuws te horen valt en dat alles goed gekomen is……
            De bevalling van de nieuwe regering dreigt iets langer te duren….. 😡

[quote=”porschky”:2bkdmgph]hahaha… thanks guys !
              En de emotionele rit was nog niet ten einde, want gisteren ben ik dan ook nog eens peter geworden van mijn zus haar kindje, dat liefst anderhalve maand te vroeg geboren is!! [/quote]

Dat ken ik: 10 uren voor de geboorte van ons Nina ben ik peter geworden van Thibeau, het kindje van mijn schoonzus. Vandaag wordt ons Nina al 1 jaar…

ken

dikke proficiat met jullie dochtertje!!!!!

Lap…alweer proficiat, kerel!!

partyparty….. 😀

hahaha… thanks guys !

Het is een helse rit op de emotionele rollercoster geweest, met een scary moment tijdens de bevalling, waarbij een fractie van een seconde de angst opdook dat ik beide kon verliezen! ‘Gelukkig’ (understatement van het jaar!!) is alles goed gekomen… (hierbij mijn oprechte dank aan de uitvinder van die afklemtangetjes om bloedingen af te kunnen klemmen!!)

En de emotionele rit was nog niet ten einde, want gisteren ben ik dan ook nog eens peter geworden van mijn zus haar kindje, dat liefst anderhalve maand te vroeg geboren is!! Wie dus een week geleden aandelen gekocht heeft in Kleenex is waarschijnlijk dankzij mij nu een rijk man geworden… 😀

Guy

Proficiat Porschky !

Een dochter … man, man, man, binnenkort kan ook jij het woordje “nee” schrappen uit je woordenschat 😆

Proficiat !!!
                        Een vader en dochter. Dat is iets heel speciaals.

Ook van hieruit proficiat, gedaan met de rust dus 😉

Hele dikke proficiat van Kate en mezelve !

Héél mooie naam trouwens, de eerste keer dat ik die tegen kom !

Nogmaals Proficiat !!!

Super !!! Nen HELE dikke proficiat !!!!!
                              Geniet van het vaderschap ❗

Ook van onze kant een dikke [size=200:2ngk5w4w]PROFICIAT![/size]

Ook een dikke proficiat van deze kant gewenst

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.