Ben weer aan wat begonnen…

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Ben weer aan wat begonnen…

• Maker
    Discussie
  • Na een jaartje van bijna dertig duizend k. en klaarstomen voor de keuring was het nodig de P eens in de garage te rijden. Wat uiteraard te verwachten was, dit ging niet zonder slag of stoot gebeuren. Na het opstellen van een (lang) boodschappenlijstje ben ik er dan maar aan begonnen. Stofhoes cardanas gescheurd (kan ik ze gelijk alle vier maar vervangen), schokdempers achteraan, warmtewisselaars, olieleidingen naar de oliekoeler, groot onderhoud en verscheidene “prularia”. Het grote moment was aangebroken, de demontage… cardans OK, Schokdempers OK, olieleidingen OK, uilaat + warmtewisselaars…. NOT. Met het nodige prutswerk en afgebroken boutjes ben ik nog niet aan mijn einde, maar ik houd de moed erin en kijk uit naar de mooie dagen eens dit achter de rug is. 😀

WISH ME LUCK…

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
    • Iedereen zal blijkbaar druk bezig zijn deze winter, succes aan al de manne die hun polle gaan vuilmaken… 😆

Der gaat precies weer hard gewerkt worden deze winter, succes er mee ❗

Ik begin er half november ook aan, revisie boite, cardans, koppeling, volledige ophanging, nog 1 naftleiding en fuchsen restaureren. Tegen de lente zou alles klaar en het geld op moeten zijn 😛

veel succes met je boodschappenlijstje af te werken :relaxman:

XXX

Hey Sniper.
            Heb vorig jaar mijn uitlaat kompleet vervangen. SSI warmtewisselaars en Dansk eindpot. SSI heeft warmtewisselaars volledig uit rvs, Dansk vond het beter rvs met staal te combineren (vertrouw ik zo niet). Tip, Van Kessel was ruim de goedkoopste :engeltje: ik ben ze daar dan ook gaan halen, toffe kerel :relaxman:
            Succes met de opfrisbeurt, ik start eind oktober begin november, eerst wat plaats maken in de garage 😯

I wish you luck . 😉 😉
              Ze voorspellen toch slecht weer voor de volgende dagen 😉 weken 😳 maanden 😥 😉
              Veel succes .

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.