benefiet voor meisje met syndroom van rett

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen benefiet voor meisje met syndroom van rett

• Maker
    Discussie

• Ive
    Deelnemer

Hallo iedereen,

één van mijn beste vrienden heeft net de zware diagnose gekregen dat zijn 2-jarig dochtertje aan het syndroom van rett lijdt.
      Na anderhalf jaar onderzoeken, testen, en ziekenhuisbezoeken heeft een team professoren eindelijk een stempel kunnen drukken op de zware achteruitgang die Nina kent.
      Helaas is zij zwaar gehandicapt en zal haar hele leven speciale behandeling en opvolging nodig hebben.

Wie meer over de ziekte wil weten, hier de link: https://nl.wikipedia.org/wiki/Syndroom_van_Rett

Nu zou ik graag volgend jaar in het voorjaar een benefiet willen organiseren omdat hij voor zware kosten komt te staan. Aanpassingen aan het huis, speciale rolstoel, speciaal onderwijs, ziekenhuisrekeningen, enz enz.

Ik ben dus op zoek naar mensen met ideeën, mensen die dit initiatief willen steunen, mensen die kennissen hebben, sponsors enz om er een speciale dag van te maken, met ambiance en ontspanning voor iedereen om zo toch een mooie bijdrage te kunnen leveren.

Alle hulp is welkom :respect2:

Greetz Ive en Vanessa

PS: ik weet niet of ik hiervoor eerst toestemming aan de moderators moet vragen, waarvoor alvast mijn excuses dan

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
      • Ik begrijp wat je wil zeggen Ive, anderzijds moet je het misschien gewoon doen en kan dat hun over de streep trekken om er mee naar buiten te komen en hen toch wat hoop geven zo? Is maar een gedacht hé, misschien is dat net het duwtje in de rug dat die mensen nodig hebben om de rug te rechten.

Ik begrijp wat je wil zeggen Ive, anderzijds moet je het misschien gewoon doen en kan dat hun over de streep trekken om er mee naar buiten te komen en hen toch wat hoop geven zo? Is maar een gedacht hé, misschien is dat net het duwtje in de rug dat die mensen nodig hebben om de rug te rechten.

Ive

Ik ga het zeker en vast zo vlug laten weten, maar de betrokken familie is het zware nieuws nog aan het verwerken, en ze weten nog zelf niet goed of ze wel met hun problemen in de openbaarheid willen komen.
            Ik was dus eigenlijk een beetje te voorbarig om het al te posten.
            Want een benefiet organiseren zonder dat zij er bij zijn, lijkt mij ook maar zus en zo 😳

Ive

Ik ga het zeker en vast zo vlug laten weten, maar de betrokken familie is het zware nieuws nog aan het verwerken, en ze weten nog zelf niet goed of ze wel met hun problemen in de openbaarheid willen komen.
              Ik was dus eigenlijk een beetje te voorbarig om het al te posten.
              Want een benefiet organiseren zonder dat zij er bij zijn, lijkt mij ook maar zus en zo 😳

Zit er hier nog wat beweging in?

Wij moeten onze planning voor volgend jaar gaan opmaken en als het enigzins kan, ook dit :respekt: inplannen.

Zit er hier nog wat beweging in?

Wij moeten onze planning voor volgend jaar gaan opmaken en als het enigzins kan, ook dit :respekt: inplannen.

+1

+1

Wim

Als er andere wagens mee mogen doen, wil ik zeker met mijn old timer komen om dit project the steunen.

Grtz,
                        Frac

Wim

Als er andere wagens mee mogen doen, wil ik zeker met mijn old timer komen om dit project the steunen.

Grtz,
                          Frac

F

Knap initiatief :up:
                            Moest de planning het toelaten probeer ik er ook bij te zijn.

+ 1 :applaus:

Ive

Bedankt allemaal voor de vele steun en warmte hier. Dat doet enorm deugd zo veel reacties.
                                Ik weet zelf nog niet wat en hoe en wanneer, maar het zal uiteraard met een rondritje zijn of zo.
                                Mensen die ervaring hebben met zoiets te organiseren en graag meewerken mogen mij altijd PM sturen.
                                Ik denk dat we best dan eens rond de tafel gaan zitten met een goei biertje om te bekijken wat mogelijk is en wat niet.

Greetz en dank aan iedereen

hey forum runners
                                  ik werk hier ook graag aan mee
                                  hou het wel in de gaten
                                  :respekt:

XXX

Ive, vorig jaar hebben we een porscherit – veiling gehouden voor een zwaar gewonde jongeman.
                                    Ik denk aan iets gelijkaardig maar dat hoeft geen veiling te zijn (te veel werk).
                                    We verzamelen (als het in Antwerpen is) aan vb Plaasj Kaffee en er is een ritje van ongeveer een uur te koop.
                                    Zij die meerijden hebben plezier (want dan nemen we wel enkele tunnels mee 😮 ) en wij hebben de fun van nog eens een ritje samen te maken. Onze bijdrage is de auto en de benzine…
                                    Voordeel, gewoon hier in de groep gooien en wees gerust we gaan met meer dan 5 Porsches zijn.
                                    Je kan andere clubs uitnodigen.
                                    Je kan het opdelen in supercars / sports cars / oldies.
                                    Ik denk even mee. :respect2:
                                    In geval van nood of hulp en ik kan, laat het maar weten.
                                    Zulk een initiatief daar help ik graag aan mee :up: :up: :up:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.