benefiet voor meisje met syndroom van rett

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen benefiet voor meisje met syndroom van rett

• Maker
    Discussie

• Ive
    Deelnemer

Hallo iedereen,

één van mijn beste vrienden heeft net de zware diagnose gekregen dat zijn 2-jarig dochtertje aan het syndroom van rett lijdt.
      Na anderhalf jaar onderzoeken, testen, en ziekenhuisbezoeken heeft een team professoren eindelijk een stempel kunnen drukken op de zware achteruitgang die Nina kent.
      Helaas is zij zwaar gehandicapt en zal haar hele leven speciale behandeling en opvolging nodig hebben.

Wie meer over de ziekte wil weten, hier de link: https://nl.wikipedia.org/wiki/Syndroom_van_Rett

Nu zou ik graag volgend jaar in het voorjaar een benefiet willen organiseren omdat hij voor zware kosten komt te staan. Aanpassingen aan het huis, speciale rolstoel, speciaal onderwijs, ziekenhuisrekeningen, enz enz.

Ik ben dus op zoek naar mensen met ideeën, mensen die dit initiatief willen steunen, mensen die kennissen hebben, sponsors enz om er een speciale dag van te maken, met ambiance en ontspanning voor iedereen om zo toch een mooie bijdrage te kunnen leveren.

Alle hulp is welkom :respect2:

Greetz Ive en Vanessa

PS: ik weet niet of ik hiervoor eerst toestemming aan de moderators moet vragen, waarvoor alvast mijn excuses dan

8 reacties aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
      • Ive schreef “Nog geen enkel idee wat we zouden doen of organiseren.”

als ik mag veralgemenen en de analyse maak van wat hier op PFB de volle aandacht krijgt, dan zou je iets in elkaar kunnen boxen met cars, boeuf, booze & boobs :engeltje:
        ik weet niet op welke schaalgrootte je zoiets ziet? indien het teveel wordt om met een paar handen te organiseren, dan kan je een lokale club, vereniging aanspreken om de logistieke kar mee te trekken (tap, koken, entree, vestiaire, parking, … )

De datum is best bepalend of het gaat lukken, if so, dan rij ik graag een rondje (tourtje) mee met een gulle gever die het 911 gevoel een keertje mee wil maken. Sterkte voor de ouders en dem who care! :engeltje:

ps. Igor, nix ernstigs toch zekers hey maat. To kill the pain, ‘ze gaan uw staart er toch niet af halen?’ :mrgreen:

Ive , als wij ergens ons steentje kunnen bijdragen ! kan je op ons rekenen . :up:

Goddamn!
              Ben ook van de regio Kapellen. Afhankelijk van het tijdstip en intensiteit van mijn eigen revalidatie wil ik gerust mee helpen, het duurt waarschijnlijk toch nog even alvorens mijn ingreep gaat plaats vinden, dus contacteer me gerust.

Ik ben nu niet meteen de meest creatieve persoon, maar wat hier ook georganiseerd wordt: ik wil er graag aan meehelpen!

Ive

Bedankt alvast.

Nog geen enkel idee wat we zouden doen of organiseren.
                  Eigenlijk moet het slechte nieuws nog wat verteren, want ook al is het mijn eigen dochtertje niet, als het in je nauwe vriendenkring voorkomt is dat eveneens ne klop van den houten hamer :what:

Wat de moderators betreft: daar had ik helemaal niet aan getwijfeld aan hun groot hart, maar ik wil wel alle regels van het forum respecteren. Vandaar die PS

Wij zijn van het noorden van Antwerpen, regio Putte-Kapellen-Kalmthout

Hoi Ive,
                    Ik wist niet dat wij zo’n strenge” reputatie hadden…. 😥 :happy:
                    We kunnen elk initiatief alleen maar toejuichen.
                    Vorig jaar zijn er ritjes met de Porsche als passagier geveild inhet kader van een benfiet voor Steven die verlamd is door een ongeval. We hebben dan op een zondagochtend een stuk van de tunnel challenge in Antwerpen gedaan. Was leuk voor iedereen en heeft aardig wat geld opgebracht.
                    Ik denk dat er hier genoeg mensen zijn die zich hier graag voor engageren.
                    Heb je al een idee wat je zou willen doen?

Ive,

:respekt: :respekt: :respekt: :respect2:

Superinitiatief! :first:

Als het enigzins kan kom ik af.

Desnoods gaan we Italiaanse wijn, prosecco, salami’s, prosciutto, risotto etc verkopen!!!

Aangaande de moderatoren, ik ken ze niet allebei persoonlijk, maar ik kan mij van geen kanten inbeelden dat zij hier ook maar enig probleem mee hebben. Integendeel!!! Die gasten hebben hun groot hart op de juiste plaats, net als jij!

Van welke regio ben je en van welke regio is Nina?

8 reacties aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.