Benefiet

Home Forum Porsche Uitstappen Benefiet

• Maker
    Discussie

• XXX
    Deelnemer

Collega’s *porsche liefhebbers.
      Met het verhaal van La Targa Passaggio en onze start en eindlocatie kom ik volgend verhaal tegen.

Beste Vrienden,

Zoals sommigen onder jullie al weten heeft mijn broer een paar maand geleden een zwaar accident gehad op zijn sabbat semester in Australië.
      Resultaat: gebroken nek, en rolstoel gebonden voor de rest van zijn leven.
      Al de dingen die hij nodig heeft, van rolstoel tot speciaal bed of aangepast bestek, om gewoon zijn leven te kunnen voortzetten kosten ongelooflijk veel geld. En hoewel er subsidies zijn voor bepaalde dingen, loopt de kostprijs torenhoog op.

Om toch te kunnen helpen waar nodig, hebben Iris en ik een benefiet in elkaar gestoken om geld in te zamelen. Op vrijdag 3 oktober is er een BBQ met daarachter een dansfeest. Ik stuur jullie allemaal een uitnodiging, in de hoop dat er een aantal van jullie zin hebben in lekker eten en/of een feestje. Totaal geen verplichting! Maar we hopen natuurlijk op een grote opkomst.

In de bijlage vinden jullie de uitnodiging, en als je op de website link drukt kom je automatisch op het juiste webadres terecht waar alle info op te vinden is.

Weblink: http://stevenwonder2014.wix.com/benefiet

Hopelijk tot dan!

Groetjes,

Jeroen Croenen

Waarom deze post:
      Op vrijdag 3 oktober tracht men zo veel mogelijk geld in te zamelen voor bovenvermeld doel. Men vroeg me of ze een veiling konden houden die avond voor een *porsche ervaring.
      Wat is de bedoeling daarvan:
      Er wordt die avond een rondrit met een *porsche geveild, de hoogste bieder mag meerijden.

Nu, dit zomaar sec veilen trekt op niets. Niet voor de winnaar niet voor de bestuurder.
      Ik dacht laat me dit delen op dit forum (en daarmee ben ik er met mijn twee voeten in getrapt en steek ik mijn nek weer uit :think: )

Als we met een aantal gewillige een gezamelijke rondrit plannen dan is het voor iedereen leuk.
      Zij die een rit met hun wagen wegschenken mogen op 3 oktober gratis aanwezig zijn op de benefiet.
      Liefst met de *porsche , die worden dan samen vooraan geparkeerd dat men kan zien wat er geveild wordt :coolness:
      De dag van de rondrit zelf, is er voor de *porsche isten nog een eenvoudige maaltijd voorzien bij Plaasj Kafee http://plaasjkaffee.be/ dan doen we het niet volledig gratis.

1. Zij die zich kandidaat stellen, post het hier, bezorg me een mooie foto van de *porsche om op de veiling te tonen.

2. Wil er iemand me bijstaan om een toerke te plannen vertrekkende van ‘Plaasjkafee’ op linkeroever ?

3. De dag van de rondrit moeten we vel op voorhand vastleggen en ook niet te laat na de veiling houden…

Ik ben benieuwd op jullie reacties maar ben zeker dat we weer een gezellige uitstap kunnen plannen.

Alvast bedankt,

Peter

(dit is mijne langste post ooit…)

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 146)
      • [quote=”Peter_Targa_84″ post=185140]Hier zie, zeveraars [/quote]

ha, ik word hier rechtstreeks aangesproken! Wie is die andere?

Prachtig geluid, dat was dus die kleine aardbeving die wij tot hier voelden! Oprecht spijt dat ik er niet bij kon zijn!

Enne… ik val in herhaling : prachtig gedaan mannen met het hart op de juiste plaats :respekt: :respekt: :respekt:

XXX

Was de batterij weer plat na ‘t etentje, of ben je vlot weggekomen 😈

Elk excuus is goed om de Murano te filmen hé? :engeltje: 8) :mrgreen:

XXX

Hier zie, zeveraars :respekt:

[quote=”pds trading” post=185074]Ik heb u ook al gemist ze ! *luv *luv[/quote]
                Met elke kogel tot nu toe! 😈 :mrgreen:

PDS

Ik weet niet of iemand het gefilmd heeft :think:

Veel bla bla hier 😆
                    Maar waar blijven die foto’s en filmke met wat Italiaans geluid op :popcorn:

PDS

Ik heb u ook al gemist ze ! *luv *luv

[quote=”pds trading” post=185048]Ik heb je nog zien rijden, je stak mij voorbij op de snelweg richting Breda.
                        Ik was op de afrit kleine barreel.

Even langs de schoonouders ? :coolness:[/quote]

Idd :happydance: maar ik heb u gemist 🙁

PDS

Ik heb je nog zien rijden, je stak mij voorbij op de snelweg richting Breda.
                          Ik was op de afrit kleine barreel.

Even langs de schoonouders ? :coolness:

Idd leuke bende :first: :drink: enkel spijtig da ik thuis merkte dat men voorlipje zijn beste tijd heeft gehad :bounce: niet echt ideaal met de Gt3 😳 :popcorn:

:applaus: jammer van het weer maar nog steeds een mooi initiatief :respect2:

Toffe rit en geweldige passagierster. Een echte autofreak(ster) (kent meer van auto’s) dan menig forumlid en als laatste van de bende met het dak open door de konijnenpijp rijden was subliem. Bijna op orgastisch niveau:)
                                Wanneer is de volgende? 😉

Tja…die “oudjes” hebben zelfs geen zoemer als je de lichten laat branden :bounce:

XXX

Lap een vreemde eend maar lawaai… :respect2:
                                    http://www.mijnalbum.be/Foto-BFYNZ6EL.jpg

Het albummetje:
                                    http://www.mijnalbum.be/Album=7RXQ4O4I

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 146)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.