Benefiet

Home Forum Porsche Uitstappen Benefiet

• Maker
    Discussie

• XXX
    Deelnemer

Collega’s *porsche liefhebbers.
      Met het verhaal van La Targa Passaggio en onze start en eindlocatie kom ik volgend verhaal tegen.

Beste Vrienden,

Zoals sommigen onder jullie al weten heeft mijn broer een paar maand geleden een zwaar accident gehad op zijn sabbat semester in Australië.
      Resultaat: gebroken nek, en rolstoel gebonden voor de rest van zijn leven.
      Al de dingen die hij nodig heeft, van rolstoel tot speciaal bed of aangepast bestek, om gewoon zijn leven te kunnen voortzetten kosten ongelooflijk veel geld. En hoewel er subsidies zijn voor bepaalde dingen, loopt de kostprijs torenhoog op.

Om toch te kunnen helpen waar nodig, hebben Iris en ik een benefiet in elkaar gestoken om geld in te zamelen. Op vrijdag 3 oktober is er een BBQ met daarachter een dansfeest. Ik stuur jullie allemaal een uitnodiging, in de hoop dat er een aantal van jullie zin hebben in lekker eten en/of een feestje. Totaal geen verplichting! Maar we hopen natuurlijk op een grote opkomst.

In de bijlage vinden jullie de uitnodiging, en als je op de website link drukt kom je automatisch op het juiste webadres terecht waar alle info op te vinden is.

Weblink: http://stevenwonder2014.wix.com/benefiet

Hopelijk tot dan!

Groetjes,

Jeroen Croenen

Waarom deze post:
      Op vrijdag 3 oktober tracht men zo veel mogelijk geld in te zamelen voor bovenvermeld doel. Men vroeg me of ze een veiling konden houden die avond voor een *porsche ervaring.
      Wat is de bedoeling daarvan:
      Er wordt die avond een rondrit met een *porsche geveild, de hoogste bieder mag meerijden.

Nu, dit zomaar sec veilen trekt op niets. Niet voor de winnaar niet voor de bestuurder.
      Ik dacht laat me dit delen op dit forum (en daarmee ben ik er met mijn twee voeten in getrapt en steek ik mijn nek weer uit :think: )

Als we met een aantal gewillige een gezamelijke rondrit plannen dan is het voor iedereen leuk.
      Zij die een rit met hun wagen wegschenken mogen op 3 oktober gratis aanwezig zijn op de benefiet.
      Liefst met de *porsche , die worden dan samen vooraan geparkeerd dat men kan zien wat er geveild wordt :coolness:
      De dag van de rondrit zelf, is er voor de *porsche isten nog een eenvoudige maaltijd voorzien bij Plaasj Kafee http://plaasjkaffee.be/ dan doen we het niet volledig gratis.

1. Zij die zich kandidaat stellen, post het hier, bezorg me een mooie foto van de *porsche om op de veiling te tonen.

2. Wil er iemand me bijstaan om een toerke te plannen vertrekkende van ‘Plaasjkafee’ op linkeroever ?

3. De dag van de rondrit moeten we vel op voorhand vastleggen en ook niet te laat na de veiling houden…

Ik ben benieuwd op jullie reacties maar ben zeker dat we weer een gezellige uitstap kunnen plannen.

Alvast bedankt,

Peter

(dit is mijne langste post ooit…)

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 146)
      • Het was een leuke avond, leuke groep en een schitterende locatie en BBQ.
        We kijken al uit naar de rondrit voor en met Steven.

Passen de banden van de Dodge niet? :mrgreen:

PDS

Geloof me gerust ! Ik heb daar al voor gebeden :coolness:

Yep! Wij hebben er ook van genoten. Nu hopen dat het weer wat wil meewerken de 16de….

PDS

Sorry Mush ! 😳
                Ik zal het nooit meer doen 8)

Het was echt heel leuk en een prachtig initiatief ! Leuke groep *luv

:popcorn: :up: :up:

XXX

Mush, ‘t zijn gsm foto’s… resolutie is niet groter 🙁

[quote=”Peter_Targa_84″ post=181015] 2550,- opgebracht [/quote]

:respect2: :respect2: :respect2:

Mooie lokatie, goeie BBQ, en goei companie en er dan nog iets mee verdiend ook :up:

‘t Plan was (voor de veiling) van al de Porsches tegelijk te starten.
                    Zo gezegd, zo gedaan.
                    Tot PDS de zijne startte, en toen hebben we ‘t plan maar laten varen :music: , of de rest van het deelnemersveld nu draaide of niet, je hoorde alleen de GT3 :respekt:

Peter, de 2 mooi gecomposeerde Murano fotookes mag je me eens op volle grootte doormailen :up:

XXX

De aanwezigen – heeft toch 2550,- opgebracht :up: :up: :up:

En nu aftellen naar 16 nov.
                      Als TOTMBO meekomt dan kan die in Plaasjkaffee op ons wachten en het middageten aan 10,- mee genieten (daarstraks nog afgesproken met Barbara…) :engeltje:

13h00 vrij is perfect Peter!

Morgen komen we rechtstreeks naar de Cabane tegen 17h15-17h30.
                        CU
                        G

Count me in :driver: :drink:

XXX

Das dan dubbel plezier voor jou Herman.
                            Ik denk het eerste deel te nemen, op het einde verzamelen aan het Mas en nemen de ‘konijnepijp’ terug richting stop op Linkeroever. Dan zijn we ongeveer 80 min met hen onderweg en voor 12:00u op onze middag locatie voor een middagmaal en een gezellige afronding van de prachtige novemberdag :relaxman:

Goed idee Peter deel van de LTP te doen. Als ik de foto’s zag vond ik het al jammer dit super event gemist te hebben 🙁 :lekker:

XXX

@Harley G – ik zou het eerste of het 2de deel van de LTP – Antwerpen rit willen doen, dan zijn we een uurtje tot 1.1/2 uur onderweg, dan iets eten rond 12:00u.
                                Dus om 13:00u ben je zeker terug vrij :mrgreen: Nog OK voor jou?? :what:

@ Herman – genoteerd :respect2:

@Kenny
                                – komt in orde, zal zelf ook scherp tegen 17:00u daar zijn :drink:

@ Sensa911 – zo zijn we hier op’t forum :engeltje:

wij kom ook naar Bar Du Port tegen 17u, en als ik het echt niet ga halen, bel ik u onderweg wel op Peter (maar normaal geen probleem)

Hè Peter & Co.,
                                    Mij lukt het pas ‘at best’ tegen 18u30-19u00 daar te zijn dus kom rechtstreeks naar Cabane. Kom wel alleen 1 persoon i.p.v. 2 vermeld in je bericht (TOTMBO heeft andere happening). Kom met de *porsche dus graag 1 parkingplaats.
                                    Grtz.
                                    Herman911

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 146)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.