Benefiet

Home Forum Porsche Uitstappen Benefiet

• Maker
    Discussie

• XXX
    Deelnemer

Collega’s *porsche liefhebbers.
      Met het verhaal van La Targa Passaggio en onze start en eindlocatie kom ik volgend verhaal tegen.

Beste Vrienden,

Zoals sommigen onder jullie al weten heeft mijn broer een paar maand geleden een zwaar accident gehad op zijn sabbat semester in Australië.
      Resultaat: gebroken nek, en rolstoel gebonden voor de rest van zijn leven.
      Al de dingen die hij nodig heeft, van rolstoel tot speciaal bed of aangepast bestek, om gewoon zijn leven te kunnen voortzetten kosten ongelooflijk veel geld. En hoewel er subsidies zijn voor bepaalde dingen, loopt de kostprijs torenhoog op.

Om toch te kunnen helpen waar nodig, hebben Iris en ik een benefiet in elkaar gestoken om geld in te zamelen. Op vrijdag 3 oktober is er een BBQ met daarachter een dansfeest. Ik stuur jullie allemaal een uitnodiging, in de hoop dat er een aantal van jullie zin hebben in lekker eten en/of een feestje. Totaal geen verplichting! Maar we hopen natuurlijk op een grote opkomst.

In de bijlage vinden jullie de uitnodiging, en als je op de website link drukt kom je automatisch op het juiste webadres terecht waar alle info op te vinden is.

Weblink: http://stevenwonder2014.wix.com/benefiet

Hopelijk tot dan!

Groetjes,

Jeroen Croenen

Waarom deze post:
      Op vrijdag 3 oktober tracht men zo veel mogelijk geld in te zamelen voor bovenvermeld doel. Men vroeg me of ze een veiling konden houden die avond voor een *porsche ervaring.
      Wat is de bedoeling daarvan:
      Er wordt die avond een rondrit met een *porsche geveild, de hoogste bieder mag meerijden.

Nu, dit zomaar sec veilen trekt op niets. Niet voor de winnaar niet voor de bestuurder.
      Ik dacht laat me dit delen op dit forum (en daarmee ben ik er met mijn twee voeten in getrapt en steek ik mijn nek weer uit :think: )

Als we met een aantal gewillige een gezamelijke rondrit plannen dan is het voor iedereen leuk.
      Zij die een rit met hun wagen wegschenken mogen op 3 oktober gratis aanwezig zijn op de benefiet.
      Liefst met de *porsche , die worden dan samen vooraan geparkeerd dat men kan zien wat er geveild wordt :coolness:
      De dag van de rondrit zelf, is er voor de *porsche isten nog een eenvoudige maaltijd voorzien bij Plaasj Kafee http://plaasjkaffee.be/ dan doen we het niet volledig gratis.

1. Zij die zich kandidaat stellen, post het hier, bezorg me een mooie foto van de *porsche om op de veiling te tonen.

2. Wil er iemand me bijstaan om een toerke te plannen vertrekkende van ‘Plaasjkafee’ op linkeroever ?

3. De dag van de rondrit moeten we vel op voorhand vastleggen en ook niet te laat na de veiling houden…

Ik ben benieuwd op jullie reacties maar ben zeker dat we weer een gezellige uitstap kunnen plannen.

Alvast bedankt,

Peter

(dit is mijne langste post ooit…)

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 146)
      • Lap, net vernomen dat ik op 16/11 tegen de avond in Stuttgart moet zijn….
        Als we om 10.00 van start gaan, enig idee wanneer de rit gedaan zal zijn?

Hi gasten!

Ik heb nu pas gelezen waar het eigenlijk over gaat in : stevenwonder2014.wix.com/benefiet.

Omdat ikzelf op 1000 km afstand zit en nog aan het rondzoeken ben voor mijn toekomstige *porsche kan ik er niet bij zijn. Maar ik vind het f a n t a s t i s c h wat jullie doen!!

Respect en een diepe buiging voor Peter_Targa_84 en al diegene die zich onbaatzuchtig inzetten hiervoor. :up:

Voor dat ik echt begin te bleiten, ga ik nu op de knop “toevoegen” drukken…

XXX

Prima Walter, tot dan :respect2:

Peter ,

Ik ga rechtstreeks naar CLUB CABANE tegen 17.15h .

XXX

Ik spreek met Philip af aan de Bar Du Port om 17:00u – Napoleonkaai, 2000 Antwerpen.
                Vandaar naar de Cabane.
                Lukt het jullie niet dan treffen we elkaar voor de Club Cabane…

Ik noteer voor vrijdag:
                Herman 911 – 2 pers
                Vankerchove – 2 pers
                ikke – 2 pers
                PDS – 2 pers (bedankt om mee te doen – ook met Slicks – da’s durven :up: )
                Mush – 2 pers
                Harley G – 1 pers
                Boxterwalter – 1 pers

Allen luxe bbq – live muziek en veilingen

Nog extra voor de veiling rit in november:
                Haydeé (via LTP)
                fdwinter

wij komen met 2 Peter, en normaal halen we 17u wel, als het stukske ring meezit 😀

Peter, ik kom naar daar maar 17h00 zal heel krap worden. De wederhelft moet eerst de Brusselse ring over en dan moeten we samen nog een stukje Antwerpse ring trotseren en op vrijdag zijn beide ringen niet echt de Place to be. Anyway, wij zullen ons best doen om er tussen 17h00 en 17h30 te zijn.

Euhm, in principe kan ik wel komen tegen 17u en dan zou TOTMBO een uurtje later ofzo komen maar… gaan “we” op die manier niet meer kosten dan dat we opbrengen? 😕
                      ‘t Zou dan wel met de Murano zijn.

XXX

Sorry Philip, de meest gaan voor 16/11. Kan best een mooie herfstdag zijn hé, laat ons hopen.

Ik kreeg volgende vraag voor nu vrijdag, de veiling:
                        [color=#0000ff]Nogmaals ongelooflijk bedankt voor jullie inzet en steun!!
                        Mag ik vragen hoeveel man we extra kunnen inschrijven voor de barbacue?
                        Is er een mogelijkheid om de wagens al vroeger bij ons te komen zetten dan 18u. De apéro is namelijk al vanaf 17h.
                        [/color]
                        Vandaar, wie komt vrijdag af met de auto, dat moet ik zeker weten, en om wat uur zal dat kunnen?
                        Adres is:
                        CLUB CABANE – Jachthavenweg 1, 2050 Antwerpen http://www.clubcabane.be/

In een treintje naar daar is al een moeilijke gezien het uur hé.
                        Misschien gelijk daar afspreken???

Groeten :drink:

PDS

Voor mij liefst 12/10 :coolness:

Ik kan niks beginnen met cup banden in de regen en die kan is in november al vrij groot he

Hoe laat vrijdag in Bar Du Port ? :drink:

@ Peter ,

Je kan vrijdag op mij rekenen , hoor nog wel om hoe laat wij afspreken :up: .

Walter

16/11 is voor mij prima, hopend op een beetje goed weer

XXX

Prima Herman, alle referenties volgen nog als de datum vast ligt.
                                Blij dat je er vrijdag bij bent :up:

Hè Peter en andere benefieters,
                                  Heb wat anders verzonnen voor vrijdag : vrouwtje kan ook alleen met haar clubje op stap dus kan deze jongen zich alsnog vrijmaken, echter zal wellicht niet zo vroeg lukken, eerder 19u00 zowat denk ik. Dus reserveer alvast maar een extra P parkingplaats vooraan … Ik schrijf vanavond nog in.
                                  Peter : kan je eventueel gsm nummer achterlaten, altijd handig bij vroeger – later aankomen ?
                                  Tkx.
                                  Ps : 12/10 kan en 16/11 ook.

16/11 komt mij ook beter uit….

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 146)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.